Paul Christianen

Hallo Stefan, leuk dat je ons geholpen hebt en leuk dat je geen voorrij kosten rekent, maar 125 euro voor 15 minuten vind ik een te hoog bedrag voor wat je gedaan heb en gereedschap die je nodig... Hallo Stefan, leuk dat je ons geholpen hebt en leuk dat je geen voorrij kosten rekent, maar 125 euro voor 15 minuten vind ik een te hoog bedrag voor wat je gedaan heb en gereedschap die je nodig had, jammer!

zevenbergen

Reactie Stefan Hardt Ontstoppingen:

Beste Paul,
Beste Paul,
Ons tarief bedraagt inderdaad € 125,-. Wij hebben dit van te voren bij u kenbaar gemaakt aan de telefoon. Dit tarief betreft het oplossen van de verstopping, inclusief garantie. De verstopping is dan ook naar tevredenheid verholpen.

van den Dungen

Kwam de volgende dag, snel verholpen. Liet het wel wat smerig achter. Even een doekje erlangs zou netjes zijn.

Rosmalen

Maarten Riedijk

Kwamen snel helpen. 1 dag nadat ik had gebeld.
Verstoppingsprobleem was snel en gemakkelijk opgelost.

Oosterhout

D.E. de Groot

Op dezelfde dag van bellen, de verstopping in riool gootsteen opgelost. Prima werk, fijne mensen.

Drunen

Marcel van den Assem

Prettige communicatie, goed advies, snelle afspraak & snel verholpen. Top dus!

Geldrop

Ron Hovenier

Snelle service, ontstopping prima en snel opgelost

WAALWIJK

Patty

Goed bereikbaar, snel een afspraak kunnen inplannen en hij was binnen het half uur klaar. Prettig in de omgang.

Eindhoven

Marianne Koen

Snel geholpen

Roosendaal

Vermeulen

Vakkundig en netjes werken en verstopping was snel verholpen

Breda

L.F. van Gerwen

Hij heeft onze verstopping professioneel en klantvriendelijk verholpen.

Eindhoven