Buis

Hele fijne ervaring!

Brand

Flexibel en behulpzaam. Word met je meegedacht, erg fijn. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Arjen kreukniet

Heel goed advies en snel geleverd
Helemaal top!

Ervaring is goed. Hulp bij juiste keuze en advies over de diverse tegelsoorten
Extra nalevering was snel geregeld

gerrie

Top bedrijf met uitstekende service . Een bedrijf waar je op kan bouwen . Van mijeen 10

c.wicht

Een bedrijf die weet hoe je met klanten om moet gaan na tel contact direct respons via email bestelling ging vlot dus een bedrijf waar je graag weer terug komt een een mans zaak met goede... Een bedrijf die weet hoe je met klanten om moet gaan na tel contact direct respons via email bestelling ging vlot dus een bedrijf waar je graag weer terug komt een een mans zaak met goede service dat zie je niet veel meer

Smits

Correct geleverd

Anja Elmensdorp

Bij de aankoop van mijn terrastegels ben ik door Edwin zeer vriendelijk en in alle rust te woord gestaan. Edwin heeft mij erg goed geïnformeerd over mijn voorkeur van de terrastegels en heeft een... Bij de aankoop van mijn terrastegels ben ik door Edwin zeer vriendelijk en in alle rust te woord gestaan. Edwin heeft mij erg goed geïnformeerd over mijn voorkeur van de terrastegels en heeft een uitstekende service gegeven. Hij heeft de tijd voor me genomen om een prijsopgaaf te maken en verschillende opties daarin meegenomen! Zelfs een kopje koffie is niet te veel voor hem! Echt een goeie jongen met geduld! Hij heeft zeer scherpe prijzen en ben dan ook zeeeeeeeeeer tevreden met mijn aankoop! Gratis bezorgen aan huis! Wat een service, helemaal top! Steenplaza is echt een aanrader om terrastegels én toebehoren aan te schaffen! Edwin, bedankt voor je hulp!

Het was een bijzonder prettige ervaring. Ik ben vlot en prima geholpen. Er werd meegedacht en ook de afhandeling verliep heel prettig.

J. Bakker

Ruime keuze uit artikelen, makkelijk te bestellen via de site, snelle communicatie en alles op tijd geleverd. Prima werk!