Goed geholpen, supersnel teruggebeld, supersnelle levering. Ook was het mogelijk telefonisch nog wat bij te bestellen.

Uitermate goede ervaring! Zeer transparant er wordt contact onderhouden met je als koper zodat je weet waar je producten zijn en wanneer ze bezorgd gaan worden.

John van Paasschen

Heel betrokken en meedenken in oplossingen..snelle reactie op mailvragen..levering boven verwachting snel en zorgvuldig
plaatsen pallets ook weer zorgvuldig en op meest praktische plek..en dan...
plaatsen pallets ook weer zorgvuldig en op meest praktische plek..en dan nog de geleverde tegels...als er wat is...en dat kan omdat ze paar keer met truck op pallet vervoerd zijn...even bellen en we komen er wel uit..
hartelijk en vriendelijk

Rien

Goed advies, nette prijzen, top service, strakke communicatie: alles is gewoon 100% in orde.

Andrea de Groot

Edwin heeft ons uitstekend geholpen! De service die hij biedt gaat verder dan alleen verkopen. Hij heeft ons geholpen aan niet alleen mooie terrastegel maar ook aan een kundige stratenmaker. Zijn... Edwin heeft ons uitstekend geholpen! De service die hij biedt gaat verder dan alleen verkopen. Hij heeft ons geholpen aan niet alleen mooie terrastegel maar ook aan een kundige stratenmaker. Zijn leus ‘meer dan bestrating alleen’ maakt hij meer dan waard.

Aardige mensen .
Goede comunicatie
Goede prijs voor de tegels en lage verzend koste

Wilma Versluis

In een vrij korte tijd onze tegels voor de tuin geregeld, prima service en niet duur.

Wim

Goed advies, Edwin weet waar hij over spreekt, sneele levering aan huis
Top

We zijn heel prettig door de eigenaar geholpen. Goed persoonlijk contact.

Van der Padt

Top bedrijf, en een uitstekende service!