Ger

Goed en degelijk product!

Marco

Goede levering , goed matriaal en makkelijk zelf te plaatsen en een duidelijke instructie video .

fam. Heurik

Monteren duurde iets langer dan gedacht ;). Resultaat is super geworden!

Stijn

Heel blij met onze trap! Stairscompany is betaalbaar en de service van de medewerkers is top.

We ontvingen helaas de verkeerde kleur kit bij de bestelling, maar door het personeel is het snel en netjes opgelost!

Tim

Top firma. Duidelijke website en de bestelling werd sneller geleverd dan de verwachte levertijd. Heldere communicatie en ook de instructievideo's waren zeer duidelijk. Onze trap is dankzij... Top firma. Duidelijke website en de bestelling werd sneller geleverd dan de verwachte levertijd. Heldere communicatie en ook de instructievideo's waren zeer duidelijk. Onze trap is dankzij Stairscompany weer een echte eyecatcher geworden.

Loek

Hele mooie trap hebben we inmiddels in ons huisje! Duidelijke instructievideos en ze hebben alle materiaal dat je nodig hebt om te monteren.

Ria

Prima levering en communicatie v.w.b. het tijdstip van levering.
Keurig verpakt!

Lasut

Super service ,vriendelijk en behulpzaam

jeroen

Prima bedrijf netjes geleverde spullen en goed materiaal