Reactiesnelheid indien er contact is geweest
Klantvriendelijkheid indien er contact is geweest

Pk gevelrenovatie

Steigersleutel

Zie bij mijn ervaring

evolution products

Perfecte service

Slecht

Je ervaring, verbeterpunten of tips

Geen producten op de website zetten als je deze niet op voorraad hebt!

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedendag,
Wat jammer om te lezen dat u een slecht gevoel heeft overgehouden aan uw ervaringen met ons!
Goedendag,
Ik heb de bestelling er bij gepakt en hier zie ik dat het product inderdaad niet voorradig was. Na verder onderzoek zie ik dat dit te maken had met het feit dat wij al een tijdje aan het wachten waren op het product vanuit de producent, welke leverproblemen had. Helaas is dat overmacht waar wij geen invloed op hebben. Ondertussen is het product overigens weer voorradig!
Om nog even in te gaan op de opmerking die u plaatst:
Niet alle producten die wij aanbieden zijn altijd voorradig bij ons, mede doordat wij soms afhankelijk zijn van onze leveranciers. Wel streven we er naar om zoveel mogelijk voorradig te houden om daarmee zo min mogelijk hinder te ondervinden van dergelijke leverproblemen vanuit leveranciers.
We hopen dat u hiermee toch wat uitleg heeft gekregen over de ontstane situatie, welke wij uiteraard zeer spijtig vinden.
Stage Freaks klantenservice

Midden Nederland Meetings