Sander

Hebben inlevingsvermogen en adekwaat en erg vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Er is voor mij erg goed mee gedacht.

Mental coach

Geweldige hulp voor studie in de geestelijke zorg

Beschrijf hier uw ervaring

Ze was vriendelijk, begreep wat ik wilde en stuurde veel informatie. Erg fijn

Nadya Nikolaeva

Ingeschreven voor Jolange opleidingen

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was heel veel tevreden van uw adviseur Juul Noordzij. Ze heeft mij geholpen om mijn opleiding kiezen en heb veel informatie gehad op Springtest.

M. Moonen

Eenvoudig overzicht van de opleidingen

Beschrijf hier uw ervaring

ook na het inschrijven toont men interesse in je en ideeën bij je gekozen opleiding

Lieke

Geweldig advies!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik dacht dat ik wist wat ik wilde, maar de adviseur wist in korte tijd een betere cursus te adviseren. Super!

Gemeente Utrecht

Komen de afspraken na en zijn erg betrokken

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een duidelijke uitleg en goed indruk gekregen om een keuze te maken voor welke cursus ik mij het beste in kon schrijven

T Schouten

Super geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Enthousiaste adviseur gedreven om te helpen

Henry

Accuraat, attent en behulpzaam

Accuraat, attent en behulpzaam

geert

Had een vraag omtrent een opleiding. Binnen zeer korte tijd een duidelijk en ter zake doend antwoord.

Beschrijf hier uw ervaring

Onduidelijkheid werd in korte tijd op adequate en correcte manier opgehelderd.

Danone

Excellente persoonlijke training

Beschrijf hier uw ervaring

De training is heel erg leerzaam door de verschillende inzichten die je krijgt. Je leert door een ander bril naar onderhandelen te kijken. Door niet alleen het toepassen van de theorie, maar ook wie... De training is heel erg leerzaam door de verschillende inzichten die je krijgt. Je leert door een ander bril naar onderhandelen te kijken. Door niet alleen het toepassen van de theorie, maar ook wie jij bent als persoon. De kennis van de trainer en de spiegel die hij kon voorhouden was ongelofelijk leerzaam.