Springest en IPD zijn bedrieglijke partijen, die iedereen moet mijden.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer traag met aanpassen van reviews en reacties op mailcontact duurt werkelijk maanden.

Jenneke de Boer

Interessante en goede training gehad van tijdwinst.com

Beschrijf hier uw ervaring

Afgelopen vrijdag, 26 mei, heb ik de training gesprekstechnieken gevolgd bij tijdwinst.com in Utrecht. De training werd gegeven door Ciska Rippen. Ze doet het supergoed. Heel interessant, leuk en... Afgelopen vrijdag, 26 mei, heb ik de training gesprekstechnieken gevolgd bij tijdwinst.com in Utrecht. De training werd gegeven door Ciska Rippen. Ze doet het supergoed. Heel interessant, leuk en veel geleerd. Hele goede tips gekregen om goed een gesprek te beginnen en goed af te ronden. Vooral de aarzelzinnen en rustmomenten inbouwen in het gesprek zijn handige handvatten om toe te passen. Hier ga ik mee aan de slag en probeer dit mij eigen te maken. Vandaag op het werk veel reclame gemaakt voor de training. Ik kan het iedereen aanraden. De training is zeker een dikke 10 waard

Yigit

Eerst adverteren met stap bduget

Beschrijf hier uw ervaring

Daarna krijg je mail terug valt er niet onder. Je moet 750 euro betalen.

Andries Benningshof

Fijne en leerzame training.

Beschrijf hier uw ervaring

"Op een zeer leuke manier training gehad in assertiviteit en zichtbaarheid van de enthousiaste trainster Marie- Jose. Veel oefeningen met de groep gedaan waardoor je ook echt met de theorie meteen... "Op een zeer leuke manier training gehad in assertiviteit en zichtbaarheid van de enthousiaste trainster Marie- Jose. Veel oefeningen met de groep gedaan waardoor je ook echt met de theorie meteen aan de slag ging. Maar zeker ook aandacht op individueel vlak Als erg positief en nuttig ervaren en heeft mijn
zelfbewustwording gebracht Nu aan de bak in de praktijk.

S. Muilenburg

Niet blij

Beschrijf hier uw ervaring

ik kan geen tot nauwelijks contact met Springest krijgen

Be bold black beautiful

Een top! opleiding met top! opleiders.

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens het zoeken naar mijzelf kwam ik terecht bij Sluis NLP en leer over mij en ik leer om een coach te worden zodat ik ook andere kan en mag helpen.

Marina

NTI is een slechte school met een incompetente aanpak!

Beschrijf hier uw ervaring

Het is geldverspilling. Ik heb 3.200 euro betaald en daarvoor krijg ik constante teleurstelling en spijt. Er is geen wens om verder te studeren bij NTI.

Horizon

Wat een waardeloze bedoeling

Beschrijf hier uw ervaring

Kan het niet omschrijven, is teveel ellende

Patrick

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Lange wachtrij met irritante constante toon binnen de seconde "..... uw wordt spoedig mogelijk geholpen" dit nodigt niet uit om langer in de wachtrij te staan tot nu toe heb ik niemand aan de lijn... Lange wachtrij met irritante constante toon binnen de seconde "..... uw wordt spoedig mogelijk geholpen" dit nodigt niet uit om langer in de wachtrij te staan tot nu toe heb ik niemand aan de lijn gehad echt slecht.

Quintin

Springest lost klacht niet op

Beschrijf hier uw ervaring

Springest schreef bij mij als dienstverlener onterecht een bedrag van mijn rekening af (de cursist had al drie weken voor de afschrijving geannuleerd). Springest gaf aan dit bedrag binnen een maand... Springest schreef bij mij als dienstverlener onterecht een bedrag van mijn rekening af (de cursist had al drie weken voor de afschrijving geannuleerd). Springest gaf aan dit bedrag binnen een maand terug te betalen. We zijn nu ruim 3 maanden, 7 mails en 1 aanmaning verder. Als je groot geluk hebt, beantwoorden ze een mail na een week. Soms duurt het twee weken. In de meeste gevallen wordt er in het geheel niet gereageerd. Ik laat het hierbij zitten, maar kan elke andere dienstverlener afraden om met dit bedrijf in zee te gaan.