Prive

Prima tot dusver.

Bedankt voor uw review van de Spiruella webshop! Groetjes van Manon

Koen

Reactie Spiruella.nl:

Beste Koen, Bedankt voor je review. De instructies staan op et kaartje (achterkant) dat bij je bestelling in het doosje zat. Ook vind je meer uitleg op de pagina waar je gekocht hebt. Ik hoop dat... Beste Koen, Bedankt voor je review. De instructies staan op et kaartje (achterkant) dat bij je bestelling in het doosje zat. Ook vind je meer uitleg op de pagina waar je gekocht hebt. Ik hoop dat het helpt. Groeten van Manon

shirley otte

Super snelle verzending en als verassing een persoonlijke boodschap. Absolute aanrader!!!

Reactie Spiruella.nl:

Mevrouw Otte! Bedankt voor uw vriendelijke woorden en mooie beoordeling! Groetjes van Manon

Viv Rowe

Zeer snelle levering van top producten in keurige verpakking

Reactie Spiruella.nl:

Geachte mevrouw Rowe, heel hartelijk bedankt voor uw beoordeling van de Spiruella webshop en uw bestelde producten. Heel blij mee. Groetjes van Manon

Ivan

Super kwaliteit en goede service

Reactie Spiruella.nl:

Beste Ivan, heel harteloijk bedankt voor de vriendelijke woorden en mooie beoordeling! Groetjes van Manon

Scarlett Müller

Een van de weinige (online) winkel met dit product. Ben blij dat zij het wel hebben. Dus ben content. Snelle levering en netjes verpakt.

Reactie Spiruella.nl:

Beste Scarlett, bedankt voor je review en ik ben blij dat we je hebben kunnen helpen! Groetjes van Manon

Jeffrey Jeuring

Grapje ik heb het toch wel ontvangen

Ok, perfect, meneer Jeuring. Fijn dat het opgelost is. Groetjes van Manon

Anthony Sommen

Slecht

Anita Bijnens-Borsten

Uitstekend! Zeer snelle levering.

Reactie Spiruella.nl:

Geachte mevrouw Bijnens-Borsten, wat een hele mooie 10/10 review! Love it! Bedankt hiervoor. Groetjes van Manon

Nelly Kierkels

De 10% korting heb ik ij de tweede bestelling niet gekregen, op de container van superfoods staan niet de mineralen etc die wel in de beschrijving staan,dus ben ik nu argwanend geworden of ik wel de... De 10% korting heb ik ij de tweede bestelling niet gekregen, op de container van superfoods staan niet de mineralen etc die wel in de beschrijving staan,dus ben ik nu argwanend geworden of ik wel de juiste keuze heb gemaakt