Jeffrey Jeuring

Grapje ik heb het toch wel ontvangen

Ok, perfect, meneer Jeuring. Fijn dat het opgelost is. Groetjes van Manon

Anthony Sommen

Slecht

Anita Bijnens-Borsten

Uitstekend! Zeer snelle levering.

Reactie Spiruella.nl:

Geachte mevrouw Bijnens-Borsten, wat een hele mooie 10/10 review! Love it! Bedankt hiervoor. Groetjes van Manon

Nelly Kierkels

De 10% korting heb ik ij de tweede bestelling niet gekregen, op de container van superfoods staan niet de mineralen etc die wel in de beschrijving staan,dus ben ik nu argwanend geworden of ik wel de... De 10% korting heb ik ij de tweede bestelling niet gekregen, op de container van superfoods staan niet de mineralen etc die wel in de beschrijving staan,dus ben ik nu argwanend geworden of ik wel de juiste keuze heb gemaakt

Vanthienen

Bedankt voor uw fijne review, mevrouw Vanthienen! Groetjes van Manon

Robbert Tiggeler

Goede producten. Feedback is adequaat en de opvolging is zeer goed verzorgd

Reactie Spiruella.nl:

Geachte heer Tiggeler, wat een vriendelijke woorden en mooie review score. Heel erg bedankt hiervoor! Manon

EP Gademan

Zeer vriendelijk bedrijf en Manon helpt je waar ze kan. Producten zeer aan te bevelen!!!

Reactie Spiruella.nl:

Geachte mevrouw Gademan, wat leuk om me bij naam te noemen en ik ben blij dat ik kan helpen. Heel erg bedankt voor de review! Groetjes van Manon

Anica Tessers

Goede service dat kan ik van veel internet bedrijven helaas niet zeggen.

Reactie Spiruella.nl:

Geachte mevrouw Tessers, wat een goed compliment! Heel blij mee. Groetjes van Manon

Stefaan

Hele goede service en het aanbod van de producten is echt top!

Reactie Spiruella.nl:

Geachte Stefaan, wat een super score! Mooi te horen dat u tevreden bent e badankt voor de review. Groetjes van Manon

Dorothe Goossens

Mooie producten. Goede achtergrond informatie bij de producten waar je wat aan hebt.
Het wordt snel geleverd. En de service is fantastisch!

Reactie Spiruella.nl:

Geachte mevrouw Goossens, wat een hele mooie en lieve en fijne review! Heel hartelijk dank hiervoor! Groeten van Manon