carol Hombroek

Lekker gegeten!!

Blijf dit volhouden. De spareribs waren enorm mals en de bakjes gegratineerde aardappelen waren vol en heet. Dit is weleens anders geweest, namelijk droge spareribs, koude en weinig gevulde bakjes... Blijf dit volhouden. De spareribs waren enorm mals en de bakjes gegratineerde aardappelen waren vol en heet. Dit is weleens anders geweest, namelijk droge spareribs, koude en weinig gevulde bakjes gegratineerde aardappelen.

Marjan Bours

Keurig en goed verzorgd de bestelling ontvangen. Alles voldoende en goed warm. Lekker knapperig broodje en vooral héérlijke kruidenboter. Ik ben helemaal tevreden. 👍👍

IvdB

Hamburger was iets koud geworden. Gepofte aardappel was echter goed heet. Wat op viel was de frisheid van de salade. Ook servetje, nat servetje pepermuntjes, tandenstoker etc. Is prima verzorgt.

Gerecht prima bereid en bezorging op tijd volgens afspraak en geleverde informatie. Prima, houden zo.

Hele smaakvolle, malse en knapperige ribs. Bravo

Niels Van Dijk

Supper lekker en nog heerlijk warm, wel wat langer moeten wachten.

Linda

Hartstikke lekker en nog snel ook (vooral op zondag!). Blijf er van genieten!

Ik had 2 porties besteld en het was verrukkelijk. De prijs is de laatste jaren wel hard gestegen en dat is jammer anders bestelde ik vaker. De snelle levering is ook een pluspunt.

S Wilps

Het smaakte echt heel erg lekker.