Ijsjes waren vergeten, werden binnen het halfuur nabezorgd. Prima opgelost, misschien nog een verbeterpunt; waarom klant laten bellen terwijl bezorger al zei het te zijn vergeten. Iets minder... Ijsjes waren vergeten, werden binnen het halfuur nabezorgd. Prima opgelost, misschien nog een verbeterpunt; waarom klant laten bellen terwijl bezorger al zei het te zijn vergeten. Iets minder klantvriendelijk dan het zelf op te lossen. En had er dan als goedmaker een kleine attentie bijgedaan. Was het allemaal net iets netter afgehandeld.

Ondanks dat we het vrij prijzig vinden genieten we af en toe van de overheerlijke spareribs!

Nick Obermeijer

Erg lekker, misschien wel iets minder saus gebruiken op de ribbetjes.

Wij gaan zeker vaker bestellen.

Snel bezorgd. Was super lekker.

Nick Van Kerkwijk

Kwaliteit houden zoals het is. Wij zijn tevreden

Hendrie Hendriks

Stonde al aan de deur en ik was nog niet thuis. Kwamen zonder extra bezorgkosten nog maals terug. Kon wat langere tijd duren. Maar binnen 20 min waren ze er weer. Perfect. Goed en lekker eten. Gaan... Stonde al aan de deur en ik was nog niet thuis. Kwamen zonder extra bezorgkosten nog maals terug. Kon wat langere tijd duren. Maar binnen 20 min waren ze er weer. Perfect. Goed en lekker eten. Gaan we zeker weer bestellen

Goed ingepakt,eten blijft goed warm. snelle bezorging. goede kwaliteit en smaak

Snel geleverd en zeer goed.

Het smaakt gewoon altijd geweldig! Heerlijk gekruid en ziet er smakelijk uit