Annebé

Prima service

Uw beoordeling:

Fijne aanbieding en snelle service. Hier wil ik in de toekomst vaker mijn tickets bestellen.

R.A.

SpaOnline, handig en snel

Uw beoordeling:

Snel en gemakkelijk een leuk dagje weg geregeld.

Jos

Heerlijk ontspannen dagje

Uw beoordeling:

Heerlijk genoten van een dagje sauna met een sportmassage voor een ontspannende prijs. Lekker een dagje helemaal tot jezelf komen en geweldige medewerkers die alles tot in de puntjes verzorgen.

Marco

Eenvoudig en stukje goedkpper

Uw beoordeling:

Lekker simpel en makkelijk kunnen reserveren

G. Lens

Overzichtelijke en informatieve website met interessante aanbiedingen!

Uw beoordeling:

Mooie overzichtelijke website met goede en praktische informatie en aantrekkelijke aanbiedingen!

Angelique

Prima site

Uw beoordeling:

Ik ervaar het bestellen van een voucher als zeer prettig

Ans

Uw beoordeling:

prima, snel gereageerd, dus kon ik binnen een uur in de sauna zijn. Duidelijke site en gebruiksvriendelijk.

Germaine Priemus

Overzichtelijke website

Uw beoordeling:

Een duidelijke website waar je makkelijk een keuze kunt maken in verschillende arrangementen. Kopen van een voucher gaat erg makkelijk en snel. En de korting op een entree is erg aantrekkelijk.

R.W. Houweling

Geweldig!!!

Uw beoordeling:

De dag voorafgaande van ons sauna bezoek de bestelling gedaan. Direct antwoord. Entree kaarten ontvangen, gelijk boeken bij de Spa van onze keuze. Zonder problemen een bevestiging van de Spa... De dag voorafgaande van ons sauna bezoek de bestelling gedaan. Direct antwoord. Entree kaarten ontvangen, gelijk boeken bij de Spa van onze keuze. Zonder problemen een bevestiging van de Spa ontvangen. En heerlijke genoten van een geweldige dag!

Petri van der Zanden

Sauna bezoek Thermen Binnenmaas

Uw beoordeling:

Bij het aanmelden waren wij zeer verrast dat er geen wachtrij stond. Het zag er sfeervol en netjes uit bij de entree Ook de kleedruimtens zagen er zeer netjes en schoon uit. De sauna,s en baden... Bij het aanmelden waren wij zeer verrast dat er geen wachtrij stond. Het zag er sfeervol en netjes uit bij de entree Ook de kleedruimtens zagen er zeer netjes en schoon uit. De sauna,s en baden waren ook erg sfeervol en netjes. De bubbelbaden hadden geen bubbels. Ik vond het jammer dat er geen scrub zout stond bij de douches. Bij in de tuin zag het er netjes uit. Zelfs in de winter. Het restaurant was ook erg netjes en sfeervol. De bediening erg vriendelijk, en het eten was heerlijk en snel.