Nicole

Goede en snelle service

Lydje

Leuke aanbieding en snel gereserveerd

Uw beoordeling:

Door Spa online kon ik snel en voordelig bij mijn favoriete sauna terecht .

F.Sluimer

Slechte aflevering

Uw beoordeling:

Ik kreeg van èèn van mijn dochters deze bon alleen jammer dat de tekst die erbij hoorde te staan ontbrak dus van wie??

Lydje

Leuke aanbieding en snel gereserveerd

Uw beoordeling:

Door Spa online kon ik snel en voordelig bij mijn favoriete sauna terecht .

Gerard van Dongen

Lekker die kortingen

Uw beoordeling:

Vind het heel regelmatig bestel via de site korting vouchers van Sauna,S bevalt mij heel goed 👍👍 .

Sofie

Dagje uit in thermen Goirle

Uw beoordeling:

Laatst een dagje uit in thermen. Heerlijk weer dus heel de dag kunnen verblijven in de mooie tuin. Veel gebruik kunnen maken van allerlei buiten attributen. Fantastische opgietingen genoten met... Laatst een dagje uit in thermen. Heerlijk weer dus heel de dag kunnen verblijven in de mooie tuin. Veel gebruik kunnen maken van allerlei buiten attributen. Fantastische opgietingen genoten met leuke geurtjes en originele opgieters. Kortom alles om helemaal relaxt thuis te komen. Tot snel. Groetjes Sofie uit België.

Dineke teunissen

Prima tevreden

Heb er niks op aan te merken . Alles is goed gegaan , En leuke acties

j. de Waal

Leuk voordeel

Uw beoordeling:

Toch mooi meegenomen de korting. En tevens op de volgende bestelling ook nog eens 10%.

Carool van Kesteren

Alle korting is meegenomen

Uw beoordeling:

Door de snelle en rigoureuze stijging van de entreeprijzen van de sauna\'s is het bijna geen lolletje meer om een dagje uit te boeken. Via SpaOnline kun je nog kortingen vinden om het enigszins... Door de snelle en rigoureuze stijging van de entreeprijzen van de sauna\'s is het bijna geen lolletje meer om een dagje uit te boeken. Via SpaOnline kun je nog kortingen vinden om het enigszins betaalbaar te houden

J. Heymans

5 Sterren

Uw beoordeling:

Voor de 1e keer een bestelling gedaan en helemaal prima gegaan! De E-tickets al meteen verzilverd, gewoon hartstikke goed! Bedankt!