2077 beoordelingen

2077 Reviews

Monique

Prijs/kwaliteit

Uw beoordeling:

Goed aanbod aan sauna’s en wellness. Thermen Binnenmaas voucher besteld voor een mooie prijs. Genoten !!

Ed Martens

1e bezoek aan Spa One

Uw beoordeling:

Keurig verzorgt, fijne indeling van de sauna’s en afspraken zijn keurig op tijd nagekomen. Een aanrader voor de volgende keer.

g zuiderhoek

Over SpaOnline.com

Uw beoordeling:

Reeds meerdere keren besteld. Vouchers komen direct in je mail Deze blijven gelukkig geruime tijd, een jaar, geldig Goede informatie

T.Vermeer

Bestelling

Uw beoordeling:

Online ging het bestellen perfect. .Snelle service van de voucher in mailbox

Gerard

Romina

Bronsbergen

Uw beoordeling:

Fijne sauna. Had er eerst een abonnement op zitten maar helaas maakte ik er te weinig gebruik van. Via spa online een voucher gekocht zodat ik met een leuke aanbieding nog steeds naar mijn favoriete... Fijne sauna. Had er eerst een abonnement op zitten maar helaas maakte ik er te weinig gebruik van. Via spa online een voucher gekocht zodat ik met een leuke aanbieding nog steeds naar mijn favoriete sauna kan gaan.

Henk Wemekamp

Prima geholpen

Uw beoordeling:

De spa eigenaar maakte er een potje van. Was veel dicht maar liet dat niet weten. Kan niet slechter. Probleem voorgelegd en reeds gekochte vouchers werden probleemloos omgezet in een tegoedbon.

michael

Prettige service

Uw beoordeling:

gewoon goed, zoals je het zelf ook graag wilt hebben!

Anja.

Heerlijke ontspannen dag. Met lekker eten. Wat niet onbelangrijk is als je een dag in de sauna bent.

Uw beoordeling:

Heel erg goed. Vriendelijk personeel. En super lekkere sauna gangen.

Anja

Prima service die saunatickets

Uw beoordeling:

De vouchers zijn gemakkelijk te verkrijgen en leveren een leuke korting op bij de door jou gewenste sauna.