Marian

Een prettige kleinschalige sauna. Compleet, lekker rustig, een goede keuken en vriendelijke medewerkers

Uw beoordeling:

Ik ga graag nog eens terug!

bjorn

Zeer tevreden!

Uw beoordeling:

M\'n eerste ervaring met Spa Online is heel goed verlopen! Geen toevallige plotse minpunten alles liep vlekkeloos! Bestellen en gaan. Zeker goed voor de toekomst!

Gijs van Vark

Eenvoudig boeken via SpaOnline

Uw beoordeling:

Onlangs heb ik 2 toegangskaarten voor Thermen Bussloo bij SpaOnline aangeschaft. Bestelling ging heel eenvoudig en snel. Het bestelproces en de site waren zeer gebruiksvriendelijk.

Emile

Handig

Uw beoordeling:

Goed systeem. Het was mij niet meteen duidelijk of ik nog moest reserveren bij de desbetreffende spa.

Sabine

Het was een leuke dag

Erg goed

Maury

Wellnessboot in mill was geweldig!

Uw beoordeling:

Heel erg mooi! Soms even zoeken waar je naartoe moest maar dat was omdat we er voor het eerst waren. Bij deze wellness heb je zeker geen \"zwembad-gevoel\" Restaurant was ook erg goed en het... Heel erg mooi! Soms even zoeken waar je naartoe moest maar dat was omdat we er voor het eerst waren. Bij deze wellness heb je zeker geen \"zwembad-gevoel\" Restaurant was ook erg goed en het personeel was ook heel erg vrolijk.

W. van Dinter

Mooie ervaring bij SpaOnline.com

Uw beoordeling:

Ik was oor de eerste keer op deze site en gelijk besteld, alles ging goed en gelijk na de bestelling had ik de vouchers al in mijn mail. Ook heel netjes een aparte mail met allerlei informatie over... Ik was oor de eerste keer op deze site en gelijk besteld, alles ging goed en gelijk na de bestelling had ik de vouchers al in mijn mail. Ook heel netjes een aparte mail met allerlei informatie over de site, na zo\'n eerste keer kennis gemaakt te hebben voldoet het goed voor mij. Dit is een site die ik zeker vaker ga bezoeken.

Silvana

Herdere site met topkeuzes

Uw beoordeling:

Vlotte bevestiging vd vouchers.

Sabine

Gewoon goed

Uw beoordeling:

Heb al meerdere malen vouchers via spaonline besteld. Betaling verloopt vlot evenals het ontvangen van de vouchers. Tijdje terug telefonisch contact gehad met de klantendienst over de... Heb al meerdere malen vouchers via spaonline besteld. Betaling verloopt vlot evenals het ontvangen van de vouchers. Tijdje terug telefonisch contact gehad met de klantendienst over de Valentijnactie en ik ben super, vriendelijk en snel verder geholpen. Was toppie. Site om aan te bevelen. Doe zo verder.

Jet

Voordelig sauna toegang maar wat een gedoe!

Uw beoordeling:

In de zoektocht naar voordelige sauna tickets uitgekomen bij spa online. Een keuze waar ik achteraf niet blij mee was. Ondanks dat ik mij geregistreerd had kwam de e-mail in mn spam box terecht. Het... In de zoektocht naar voordelige sauna tickets uitgekomen bij spa online. Een keuze waar ik achteraf niet blij mee was. Ondanks dat ik mij geregistreerd had kwam de e-mail in mn spam box terecht. Het duurde een dag voor ik dat door had en dacht dus eerst dat ik naar mn kaartjes kon fluiten. In de e-mail stond geen code. Leeg bestand met 0 mb. Uiteindelijk dus de site geopend en daar ingelogd. Op de app versie kun je de ticket code niet zien. Daar heb je de web versie voor nodig. Om dit allemaal uit te vogelen was ik al weer een paar uur verder Toen wilde ik een reservering doen en liep de site iedere keer vast. Soms pakte die de code niet en moest ik gewoon afrekenen, dan annuleerde ik en moest de site weer opnieuw laden Het heeft me dus ruim 2 dagen en heel veel irritatie gekost om een paar euro extra te besparen.bij mijn gebruikelijke sites zoals social deal of groupon heb ik dit nooit gehad. Ik zou spa online dus niet meer uitkiezen om te boeken. Je gaat naar de sauna om te ontstressen, nou dat ik wel nodig na deze ervaring.