Sohome

Anneke

De tafel is mooi maar wel beschadigd. Hij zat in een doos waaraan je kon zien dat hij misschien wel een paar keer teruggestuurd is. Wij hebben hem gehouden maar voor zo’n dure tafel wel vervelend.

Erik van Delft

Waren per ongeluk verkeerde poten geleverd omdat dit de laatste stoel was mocht me dochter een andere uitzoeken deze was 10 euro duurder maar was geen probleem ze geniet als nog van de stoel.... Waren per ongeluk verkeerde poten geleverd omdat dit de laatste stoel was mocht me dochter een andere uitzoeken deze was 10 euro duurder maar was geen probleem ze geniet als nog van de stoel. Perfect geregeld Sohome Thxs

Saskia Vink

Goed bevallen, mooie producten

rianne de jager

Prima ervaring. verliep allemaal vlot.

Met de eerste salontafel, die wij twee keer opnieuw lieten bezorgen, waren wij niet tevreden. Het glas was heel lelijk. Toen een totaal andere salontafel gekocht en deze is heel mooi. De levering en... Met de eerste salontafel, die wij twee keer opnieuw lieten bezorgen, waren wij niet tevreden. Het glas was heel lelijk. Toen een totaal andere salontafel gekocht en deze is heel mooi. De levering en betaling liepen heel goed.

Levering van bestelling 2x uitgesteld
Levering van bestelling 2x uitgesteld
Slechte kwaliteit van het hout van onze side table (aan binnenzijde van lades stukjes hout afgebroken) en slechte afwerking, een van de lades steekt ook een beetje uit. Zeker voor de prijs had ik er meer van verwacht.

Reactie Sohome:

Beste Maud, wat jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling. We hebben meerdere keren geprobeerd telefonisch met je in contact te komen, maar helaas zonder succes. Zou je zo vriendelijk... Beste Maud, wat jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling. We hebben meerdere keren geprobeerd telefonisch met je in contact te komen, maar helaas zonder succes. Zou je zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen? Je kan een email sturen naar klantenservice@sohome.nl. We zien je bericht dan ook graag tegemoet om je klacht op te lossen. Liefs team Sohome

Bianca Von Grumbkow

Producten zijn zo mooi als op het plaatje, duidelijkheid over levertijd en een zeer correcte en vriendelijke leveringspartner.

Rachel Schoone

Top service

Marije

Enorm klantvriendelijk van klantenservice tot bezorger. Daarbij hebben wij nu een prachtige eettafel!