Sohome

Fabienne Djarin

Hele fijne service! Werd op tijd bezorgd+snelle levering. Vriendelijke bezorger en een prachtig product zoals op de foto’s. Bedankt!

Natasja Donders

Super!! Snelle levering en het tafeltje is prachtig.

Wat een fijne service en aanbod.

Mieke Anckaert

Vlotte levering. Correcte info. Mooi product.

Levering binnen de aangegeven tijd.

Tania Urteaga

Ik ben super blij met de stoelen, ze waren heel snel ge levert, zelfs voor de geschatte datum. Helaas ontbraken er 4 schroeven per stoel. Ze hebben het binnen 4 dagen weer geleverd, echt top!

Eliott Grootaert

Kan niet beter!

Tandartsenpraktijk Laren

Prima! Snel geleverd

Na een ellenlange wachttijd zou dan na 2 maanden (1 maand eerder dan beloofd) eindelijk mijn lamp worden bezorgd. Na het openen blijkt de ophangbak beschadigd te zijn. Over een lengte van zo’n 20/30... Na een ellenlange wachttijd zou dan na 2 maanden (1 maand eerder dan beloofd) eindelijk mijn lamp worden bezorgd. Na het openen blijkt de ophangbak beschadigd te zijn. Over een lengte van zo’n 20/30 cm is het frame verbogen en zit er een knik in. Contact opgenomen. Wilde hem zelfs persoonlijk om komen ruilen. Gaat niet. Men kan niet omruilen omdat men geen voorraad heeft. Dus weer maanden wachten. Gelukkig betaal in achteraf met Klarna. Na het terugzenden blijft het doodstil. Is de lamp wel retour aangekomen? Geen idee. Ik ga de betaling bij Klarna opschorten ivm dit probleem. En dan ineens een nieuwe mail van Sohome dat de vervangende lamp aan DPD is overgedragen. Toeval???