Patrick.S

Ik moet van uit Nijmegen komen maar dat is geen probleem. Ze hebben het ongelooflijk druk maar ik kon langskomen voor achterrem blokken en een nieuwe koppelingshendel. En dat deed Robin effe tussen... Ik moet van uit Nijmegen komen maar dat is geen probleem. Ze hebben het ongelooflijk druk maar ik kon langskomen voor achterrem blokken en een nieuwe koppelingshendel. En dat deed Robin effe tussen door!! Bedankt voor de goede service Robin!!

mail4tim97@gmail.com

Goeie winkel, duidelijke taal en goede prijzen. En dat zij oudere motoren in stand willen houden en daar nog geruime hoeveelheden onderdelen voor hebben is helemaal top!

Maurice

Goede communicatie en uitleg vriendelijke ontvangst. En kundige monteur die mee denkt. Een aanrader

R. de Vries

Telefonisch contact gehad en werd perfect geholpen. Spullen besteld en een rekening gekregen. Maar wacht ondertussen al wel een week op de onderdelen. Weet ook niet of ze pas verzonden worden en... Telefonisch contact gehad en werd perfect geholpen. Spullen besteld en een rekening gekregen. Maar wacht ondertussen al wel een week op de onderdelen. Weet ook niet of ze pas verzonden worden en betaling. Staat nergens.

Nils Abel

Ich bin sehr zufrieden . Die Jungs antworten schnell und sind sehr kompetent. Die Auskünfte und Infos sind super !!