Joey Racing #19

Altijd vriendelijk en behulpzaam en zeer ruime kennis aanwezig👍

Thomas

Snelle service, goed te bereiken, snelle levering.

Bart van vugtPhotography

Top service. Nette uitleg en veilige stalling

Samuel

Een tijdje geleden heb ik mijn motor afgegeven bij Robin.
Een tijdje geleden heb ik mijn motor afgegeven bij Robin.
Dit heb ik met een goed gevoel gedaan omdat hij erg goed meedacht en we er goed uit kwamen, Daarnaast heeft hij veel verstand van motoren en comminuceert hij goed.
er zijn verschillende dingen aan gedaan waaronder de powervalve.
Nu ben ik zelf bezig met een revisie en is mijn powervalve kapot.
Het zat op een erge bijzondere manier vast(of dit al was kan je nooit zeggen) Maar ik ben er niet tevreden over dat hier niet voldoende aandacht aan is besteed.
de schroefjes zaten verschrikkelijk vast en waren dolgedraaid, de powervalve had speling en omdat het zo vreemd vast zat is bij één van de twee de nippel afgebroken en daardoor heeft de zuiger mijn (powervalve)klep geramd.
dit gaat mij erg veel geld kosten om te reparen.
De onderdelen naast de powervalve zijn wel goed gemonteerd en heb ik niks slechts over te zeggen.
Wel zaten bij mijn broer de koppelingsplaten verkeerd en heb deze zelf weer goed moeten monteren.
Dit is misschien een ongelukkige loop van omstandigheden geweest. maar hierdoor is wel mijn ervaring wat minder dan de gemiddelde recencie die ik heb gelezen.

Dave

Veel ervaring en kennis. Weet waar hij over heeft en adviseert goed onderbouwd

Sander molenaar

Fijn bedrijf voor de onderhoud aan mijn motorfiets. Onderhoud hoeft niet duur te zijn

Zwets Industries B.V.

Behulpzaam, meedenkend en snel. Top!