8.2/10

Uitstekend

Goede brochure

Geen idee

TMG Grondwerken

Het bedrijf is prima. Service is goed. balimedewerkers werken snel en de "buitenjongens" zijn goede werkers.

Alles staat er op alleen soms zonder foto en soms moet je op een vreemde manier je product zoeken.

Soms moet je op een vreemde manier je product zoeken. Omdat ik weet wat ik zoek kan ik het vinden. Een particulier zal sommige producten niet vinden of de juiste maatvoering niet tegenkomen. Punt... Soms moet je op een vreemde manier je product zoeken. Omdat ik weet wat ik zoek kan ik het vinden. Een particulier zal sommige producten niet vinden of de juiste maatvoering niet tegenkomen. Punt van aandacht.

Huisman

Zeer correcte afhandeling van de order en zeker ook de medewerking van de chauffeur die de bestelling afleverde.

Bezorging

Bepaling tijdstip van aflevering

Marijke

Goed assortiment goede service

goed assortiment en goede service

heb ik niet

Meyns (particulier)

Uitstekend. Wij bestelden voor maandag een partij stenen voor de tuin. Per omgaande kregen wij bericht dat die stenen niet in voorraad waren en besteld moesten worden en daardoor woensdags geleverd... Uitstekend. Wij bestelden voor maandag een partij stenen voor de tuin. Per omgaande kregen wij bericht dat die stenen niet in voorraad waren en besteld moesten worden en daardoor woensdags geleverd konden worden. Duidelijk en snel en inderdaad op woensdag aan huis gebracht.

Snelle levering, snel antwoord gekregen op mijn vraag.

het was mij niet duidelijk op er ook door de weeks thuis afgeleverd kon worden doordat op de site staat: alleen op zaterdag (waarschijnlijk slaat dat op alleen zaterdag op het bedrijf halen?)... het was mij niet duidelijk op er ook door de weeks thuis afgeleverd kon worden doordat op de site staat: alleen op zaterdag (waarschijnlijk slaat dat op alleen zaterdag op het bedrijf halen?) Misschien kan dat duidelijker beschreven worden?

de baat

veel voorraad

geen , 1 keer geweest

Dylan

Snel en klantvriendelijk

goede service

Johannes de Lange

Groot assortiment met voorraad waardoor razendsnel leverbaar

Duidelijke site

Bekkering

Behulpzaam, duidelijk,goede service

Goede service, eerlijke prijzen

Nvt

Marco

Eerlijk snel

uitgebreid assortiment

betere fotos in voorbeeld niet alleen de tegel