Sirhc

Goede meals & excellente service,....
Chinese Beef is zeker een aanrader!!!

El

Heerlijke gezonde maaltijden

jesse

Super handig
Super handig! Enkel wat bijkruiden naar smaak en klaar.
Ideaal voor drukke dagen of onverwachte situaties.

Snelle levering, perfect verpakt en diepgevroren thuis...
Super handig
Super handig! Enkel wat bijkruiden naar smaak en klaar.
Ideaal voor drukke dagen of onverwachte situaties.

Snelle levering, perfect verpakt en diepgevroren thuis aangekomen.

theo

Heerlijke super gemakkelijke maaltijden!
Heerlijke super gemakkelijke maaltijden!

joop

Gezond
Ik ben bezig met afvallen,en mijn avondeten was nogal eentonig.
Toen kwam ik online Smart-Meals tegen.
En nu heb ik verschillende maaltijden en het smaakt lekker.
Binnen...
Gezond
Ik ben bezig met afvallen,en mijn avondeten was nogal eentonig.
Toen kwam ik online Smart-Meals tegen.
En nu heb ik verschillende maaltijden en het smaakt lekker.
Binnen een paar minuten aan het eten en gezond.

Koosje

Binnen een paar minuten een gezonde, voedzame en lekkere maaltijd op je bord. De vega en vegan varianten zijn ook zeker een aanrader. Snelle levering. Mooie prijs kwaliteit verhouding. Helemaal blij... Binnen een paar minuten een gezonde, voedzame en lekkere maaltijd op je bord. De vega en vegan varianten zijn ook zeker een aanrader. Snelle levering. Mooie prijs kwaliteit verhouding. Helemaal blij mee!

Boy

Super lekkere maaltijden. Ik vind de zalm erg lekker!

Alexander

Lekkere maaltijden tegen een goede prijs! Al een tijd blij met deze gezonde maaltijden

Edwin

De maaltijden smaken erg goed en er zijn tal van variaties mogelijk. De voedingswaarde is gezond (weinig verzadigde vetten, weinig zout) en maken het makkelijker om je dieet/fitness doelen te... De maaltijden smaken erg goed en er zijn tal van variaties mogelijk. De voedingswaarde is gezond (weinig verzadigde vetten, weinig zout) en maken het makkelijker om je dieet/fitness doelen te behalen (hoeveelheid eiwitten en koolhydraten naar keuze).

Cathelijn

Gevarieerde smaakvolle maaltijden die bevroren geleverd worden en zo de vriezer inkunnen. Super handig voor die dagen dat je nog wil sporten, lang moet werken of gewoon geen zin hebt om te koken.