Patrick Boers / PRG Bouwservice

Prima support

Support, kennis van medewerkers

Paar keer geen gehoor als ik belde

van `t Hof Aluminium BV

Zeer goed

snelle levering

Frank

Snelle levering goede service

nemen contact op als je zelf iets fout hebt gedaan

G.H

Uitstekend !

Duidelijke info

Geen, wat ik nodig had kon ik makkelijk vinden en de kwaliteit was boven verwachting.

Sander

Goede website. Goede service.

Veel informatie, duidelijke uitleg en omschrijvingen

Cor Haveman

Slot werd 1,5 week later geleverd maar dat was niet te wijten aan slotenshop.nl. Post.nl heeft er een rommeltje van gemaakt. Na contact met slotenshop heeft slotenshop er werk van gemaakt: de... Slot werd 1,5 week later geleverd maar dat was niet te wijten aan slotenshop.nl. Post.nl heeft er een rommeltje van gemaakt. Na contact met slotenshop heeft slotenshop er werk van gemaakt: de volgende dag werd het afgeleverd.
Ik ontving een slot voor een rechtsdraaiende deur terwijl ik een linksdraaiende deur heb. Na contact mrt slotenshop werd prima uitgelegd hoe de dagschoot omgedraaid kon worden.

Goede communicatie, klantvriendelijk

Ik ontving een slot voor een rechtsdraaiende deur terwijl ik een linksdraaiende deur heb. Het zou mooi zijn als links-/rechtsdraaiend bij de bestelling uitgevraagd wordt zodat het slot ook geleverd... Ik ontving een slot voor een rechtsdraaiende deur terwijl ik een linksdraaiende deur heb. Het zou mooi zijn als links-/rechtsdraaiend bij de bestelling uitgevraagd wordt zodat het slot ook geleverd kan worden met de juiste stand van de dagschoot.

de Jong's Bakkerijen BV

Heel positief.

Snelle en goede service

Zo het niet weten

Rouwenhorst

persoonlijk contact

Stefan

Zeer goed! Mooie producten en snelle levering.

Verkopen goede merken tegen scherpe prijzen.

van drecht

In vergelijking met bouwmarkten is het aangenaam om rustig uit te zoeken wat je gaat kopen. Er wordt voldoende technische info verschaft.

overzichtelijke website met veel informatie, vooral ook voor de particulieren, die voor het eerst een slot moeten vervangen.

Bij bestellen kon ik op een bepaald moment niet meer zien wat ik ging bestellen. Met name het artikel nummer. Dat komt later wel in de bevestigings-email en in de factuur.