Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Steffi

Ik belde naar meneer om te vragen of hij ons slot kon openen en een nieuw slot stekken. Ik vroeg aan de telefoon hoeveel het zou kosten. Eenmaal meneer alles gedaan had kwam hij met een rekening van... Ik belde naar meneer om te vragen of hij ons slot kon openen en een nieuw slot stekken. Ik vroeg aan de telefoon hoeveel het zou kosten. Eenmaal meneer alles gedaan had kwam hij met een rekening van 412€ af!!! Uiteindelijk hebben we dit betaald. Aangezien we aan het verhuizen waren stond er beneden voor de deur een verhuis karretje, bleek dat meneer die gewoon mee gepikt had op de camerabeelden te zien. Ik bel naar meneer en vraag hem of hij toevallig een karretje heeft meegenomen waarop hij antwoord nee niets gezien. Waarop wij zeggen haa ok dan bekijken we even de camerabeelden. Waarop meneer zegt oei ja ik heb mij precies vergist en mss toch jullie karretje per ongeluk meegenomen. Na 5 dagen komt meneer dit eindelijk terug brengen, waarop ik hem vraag meneer heeft u nu echt mij kar gepikt. Nee nee is een vergissing. Ik vraag hem hoe zijn kar eruit ziet wat zwart is met 2 handvaten eraan terwijl het onze zilverkleur is en 1 handvat ontbreekt. Ik zegt hem dat dit duidelijk diefstal is want hij goed genoeg wist dat het niet van hem was. Ik heb ook een deel van mijn geld terug gevraagd want 412€ betalen voor een slot open te doen is echt schande. Uiteindelijk heeft hij mij 260€ terug betaald nadat ik dreigde om naar de politie te stappen! Dus een bedrieger en een dief!!

Rumst

Derick

Tijdens het uitlaten van mijn hond laat in de avond ben ik mijn sleutelbos verloren, eerst heb ik het zelf met een vriend proberen uit te boren maar lukte ons niet omdat het antidiefstal slot was.... Tijdens het uitlaten van mijn hond laat in de avond ben ik mijn sleutelbos verloren, eerst heb ik het zelf met een vriend proberen uit te boren maar lukte ons niet omdat het antidiefstal slot was. Fayssal gebeld en gelukkig binnen 20 minuten zoals afgesproken was hij bij mij. 30 minuten later was ik binnen met een nieuwe slot. Top service, goede prijs en super vriendelijk

Dilsen-Stokkem

C. Haarman

Zeer snelle service, vriendelijk geholpen en correcte prijs! Heel tevreden. Zeker een 5 sterren beoordeling voor dit bedrijf.

Millen (Riemst)

Bouton Geert

Vlot, vriendelijk, gaf goede uitleg en tips

Hoevenen

Vroni Stevens

Prettig contact, korte lijnen en een fantastisch eindresultaat. Dank u

Lommel

Ophelie Demets

Volledig terug opgewekt na hun dienst! De gebroken sleutel er toch kunnen uithalen zonder geen enkele spoor achter te laten. Top dienst zeker een aanrader als het vlug moet gebeuren!

8580

Vanrompay

Hij is op de afgesproken tijd gekomen, en heeft een veilig slot geplaatst na inbraak aan de achterdeur en heeft ons inbraakpreventie suggesties gegeven.

Sint Joris Winge

I.

Zeer tevreden over de werkzaamheden, ik had mijn sleutels verloren en binnen 20 minuten was ik binnen met 2 nieuwe sloten voor de voor en achterdeur, super Fayssal. Bedankt

Kontich

Van Caleberg Marion

Ik wacht nog steeds op men factuur van 15 november 2020.
Van Calenberg Marion
Hovenstraat 34 bus 4
3500 Hasselt
Mijn vraag is " hoelang moet ik nog wachten op men factuur van...
Ik wacht nog steeds op men factuur van 15 november 2020.
Van Calenberg Marion
Hovenstraat 34 bus 4
3500 Hasselt
Mijn vraag is " hoelang moet ik nog wachten op men factuur van 340 €"
Gelieve ze me dit jaar nog op te sturen. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn.
Na meer dan 1maand heb ik ze nog steeds niet ontvangen. Dit vindt ik nalatigheid van u, en keur het niet goed.
Gelieve ze me daarom, zonder problemen op te sturen, op bovenstaande adres. Dank u wel.

Van Caleberg Marion Hovenstr 34/4 3500 Hasselt

Hernandez

410€ ontvangen voor nog geen veiligheidsslot op een gewone werkdag en gewone uren en geen factuur ontvangen want hij was het “vergeten” afgeven.Ging het nog opsturen maar na een week nog niets... 410€ ontvangen voor nog geen veiligheidsslot op een gewone werkdag en gewone uren en geen factuur ontvangen want hij was het “vergeten” afgeven.Ging het nog opsturen maar na een week nog niets ontvangen.
Centjes mooi in zijn zakken gestoken!

Antwerpen