Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Preseservedlocks 24/7

Wij hadden onszelf buiten gesloten en vonden deze service online. Direct contact opgenomen en ook direct geholpen! Zeer effectief en zeer vriendelijk. Top service!!

Schellebelle

Natalie Peters

Ik ben blij dat ik bij jullie terecht kwam toen onze sleutel afbrak. Een vriendelijke man hielp ons snel uit de nood. Topservice!!

Buggenhout

Brenda Van Onderbergen

Heel vriendelijk en behulpzaam

Zele

Nora

Heel vriendelijke man en super snelle service, blij mee!!

Hasselt

Oz

Vlot en super aardig

Antwerpen

Marco

Onredelijke, onbetrouwbare prijzen. We moesten 586,85 euro betalen nadat we 95 euro telefonisch hadden geciteerd. Bij het sluiten waren we onze sleutel aan de binnenkant van de deur vergeten. De... Onredelijke, onbetrouwbare prijzen. We moesten 586,85 euro betalen nadat we 95 euro telefonisch hadden geciteerd. Bij het sluiten waren we onze sleutel aan de binnenkant van de deur vergeten. De slotenmaker kwam naar buiten, verwijderde snel het oude slot en plaatste een nieuw slot. Het nieuwe slot zelf werd geciteerd als 210 euro. Wees erg voorzichtig.

Bonheiden

Marlies

Super slechte communicatie. Telefonisch werd gezegd dat technieker ging komen kijken en dit +-€45 ging kosten. De technieker die kwam kijken zei dat dit €279 (!) gaat kosten. Toen ik zei dat hij... Super slechte communicatie. Telefonisch werd gezegd dat technieker ging komen kijken en dit +-€45 ging kosten. De technieker die kwam kijken zei dat dit €279 (!) gaat kosten. Toen ik zei dat hij niet moest beginnen met de werken wou hij nog annulatiekosten aanrekenen van €35, terwijl het op voorhand aan mij gecommuniceerd werd als iemand die gewoon eens komt kijken/adviseren zonder verplichtingen.

Grimbergen

Pieter-Jan

Vlotte communicatie en snelle service. Hoge kostprijs voor hetgeen er gedaan werd.

Hasselt

X

Sleutel was afgebroken in slot. Eenmaal ter plaatsen bleek dat het mij €487 ging kosten. Plus per sleutel dat ik erbij wou kopen €28..

Mechelen

Lambrecht

Mijn sleutel was in het slot afgebroken, dus belde ik naar deze slotenmaker. Aan de telefoon vroeg ik hoeveel het mij zou kosten, waarop ik het antwoord kreeg dat dit mij maximum 95 euro zou kosten,... Mijn sleutel was in het slot afgebroken, dus belde ik naar deze slotenmaker. Aan de telefoon vroeg ik hoeveel het mij zou kosten, waarop ik het antwoord kreeg dat dit mij maximum 95 euro zou kosten, wat ik al redelijk veel vond maar bon. Bij aankomst van de slotenmaker, werd het al snel duidelijk dat dit mij een pak meer dan 95 euro zou kosten, namelijk 157,60 euro, met vervoerskosten en btw inbegrepen. Toen ik zei dat dit heel duur was kreeg ik het antwoord dat dit een normale prijs is en dat de opzegkost ook 70 euro bedraagt. Het probleem was op een kwartier verholpen.. maar ik kreeg toch een enorm dikke rekening voorgeschoteld, met pijn in het hart betaald. Volgens mij zijn er een pak slotenmakers die het veel goedkoper doen.

9280