Slimster

Frans Fellinga

Neen

Dak en Woningcentrum midden nederland

Dak en Woningcentrum midden nederland

Kennis van zaken en maakt belofte waar

Stremmelaar

Genoeg aanbod

Direct alles in beeld kwa bedrijven

stijnenbosch

Goed en duidelijk.

eerlijkheid en vinden van de juiste partners.

P. Versteeg

Vond het vreemd dat er wordt gezegd dat men 800+ bedrijven in de registers heeft staan en dat er dan 2 worden gevonden die ook nog eens aan de andere kant van het land zitten. Maar uiteindelijk toch... Vond het vreemd dat er wordt gezegd dat men 800+ bedrijven in de registers heeft staan en dat er dan 2 worden gevonden die ook nog eens aan de andere kant van het land zitten. Maar uiteindelijk toch contact gehad met 1 van de bedrijven en laat ook de opdracht door hun uitvoeren.

Ilse Wassenaar

Fijn dat je direct een aantal bedrijven aan kunt schrijven zodat je die kunt vergelijken. Ik was op zoek naar een traprenovatie en kende niet zoveel bedrijven. Dankzij Slimster kreeg ik een aantal... Fijn dat je direct een aantal bedrijven aan kunt schrijven zodat je die kunt vergelijken. Ik was op zoek naar een traprenovatie en kende niet zoveel bedrijven. Dankzij Slimster kreeg ik een aantal suggesties. Het bedrijf dat ik uiteindelijk heb gekozen kende ik niet, dus heel blij met de aanbeveling.

Snel antwoord, ruime keuze uit bedrijven, verder geen gedoe

M.S. L

Kreeg snel een aantal bedrijven die mij zouden kunnen helpen. Super handige site.

Snelle reactie en aantal opties om uit te kiezen

Claudia van Erp

Openslaande tuindeuren twee bedrijven offerte aanvraag gedaan

prima 2 nette bedrijven uitgekozen

M van Slooten

Anoniem , snel,handig

Brullemans

Prima.

Meer keuze. Helaas hebben wij niet de juiste keuze gemaakt.
Meer keuze. Helaas hebben wij niet de juiste keuze gemaakt.
Heel fijn dat men na enige tijd vraagt hoe het is gelopen. Ik heb er zelf niet aan gedacht om hen eerder te berichten omtrent de afloop en zonodig als hulp in te schakelen.