Hoogstad

Er waren niet bestelde kerstproducten geleverd

Er waren niet bestelde kerstproducten geleverd. Wel goede bestelnr. gebruikt, echter ander producten ontvangen

Geen gebruik van gemaakt

Geen gebruik van gemaakt

Mevr. Kouwenberg

Prijs kwaliteit zijn in verhouding

Prijs kwaliteit zijn in verhouding.

Maar één gekocht

Maar één gekocht

Bezorging niet duidelijk aan te geven op website - extra pakketten telefonisch bij vestiging besteld, maar onduidelijke factuur ontvangen bvoor de extra pakketten, terwijl ik de oude weg zoou... Bezorging niet duidelijk aan te geven op website - extra pakketten telefonisch bij vestiging besteld, maar onduidelijke factuur ontvangen bvoor de extra pakketten, terwijl ik de oude weg zoou kunnen gooien en we een compleet nieuwe zouden krijgen.

Voldoet

Voldoet

Dhr. Lekner

De plastic verpakking rondom het het kaasplankje met de fles wijn was niet stevig. - Scheurde zo open.

Functionele pakketten zonder zaken 'die in de kast verdwijnen' worden het meest op prijs gesteld.