Onduidelijke communicatie

Onduidelijke communicatie. Wij zijn een klein bedrijf. Ik ben drie keer op de locatie geweest. 1 keer net na sluitingstijd. 1 keer bleken de pakketten nog niet geleverd. De laatste keer kon ik ze... Onduidelijke communicatie. Wij zijn een klein bedrijf. Ik ben drie keer op de locatie geweest. 1 keer net na sluitingstijd. 1 keer bleken de pakketten nog niet geleverd. De laatste keer kon ik ze meenemen dus voldoende.

Goede keus

Er zaten tenminsten dingen in die iedereen gebruikt

Niet alle medewerkers werken voor 100% mee

Niet alle medewerkers werken voor 100% mee

Tomassen

Tijd van afhalen was van tevoren afgesproken maar de boxen waren - - nog niet allemaal van dezelfde kleur binnen - - bestelling moest toen nog bij elkaar gezocht worden.

Mevr. Van Eldik

Ik heb geen kerstpakketten gekocht bij de Sligro, begrijp dus niet waarom ik deze mail ontvang. Ik moet een waardering geven omdat ik anders niet verder kan op de pagina, maar dat is dus niet... Ik heb geen kerstpakketten gekocht bij de Sligro, begrijp dus niet waarom ik deze mail ontvang. Ik moet een waardering geven omdat ik anders niet verder kan op de pagina, maar dat is dus niet werkelijk.

Sistermanns

Orgineel en compleet, alleen de reclame in de kerstpaketten in de vorm van waardebonnen hoeft niet en zijn misleidend

Het is een kleine geste zoals een kerstpakket moet zijn

Het is een kleine geste zoals een kerstpakket moet zijn

Dhr. Bouman

Wij hebben niet zo gek veel pakketten afgenomen, maar het zou leuk zijn als je op een eenvoudige manier zelf een pakket samen kan stellen, want vaak zitten er in een reeds samengesteld pakket toch... Wij hebben niet zo gek veel pakketten afgenomen, maar het zou leuk zijn als je op een eenvoudige manier zelf een pakket samen kan stellen, want vaak zitten er in een reeds samengesteld pakket toch altijd veel producten waar je eigenlijk niet zo veel aan hebt. - Maar goed, zelf een pakket kunnen samenstellen zou wat mij betreft een optie zijn, mits het pakket wel makkelijk samen te stellen is dmv een flinke lijst met artikelen waar je uit kan kiezen met een totaalbedrag meter, zodat je artikelen kan vervangen, bij- of uitnemen tot een bepaald bedrag die voor elk bedrijf anders kan zijn. - Enfin, dit is mijn persoonlijk idee hoor, - wat u er mee kan weet ik niet, maar het lijkt mij een leuke optie. - Grt - Roel Bouman