Fred

App. is niet te openen

Peter Veenhuis

Heb alleen via mail te maken, krijg bericht wanneer er een factuur klaar staat, meer niet

Richard Deuzeman

Prima uitgelegd alleen het stukje vervolg na aanschaf mis ik nog. Ik zou niet weten of een dealer of subdealer zelf contact opneemt qua service bezoeken.
Tot nu toe niets vernomen, ik zit wel...
Tot nu toe niets vernomen, ik zit wel al over de 10.000 km na een half jaar sturen.

Kevin Moeliker

Tot nu toe geen problemen

Henk Nordt

Na VW en nu Skoda alleen maar goede ervaringen gehad duidelijke antwoorden op vragen goede service en vriendelijke mensen

Prima netjes en correct

ARNOUD

Prima. Niks op of aan te merken.

Daniek de Vries

Reparatie van de auto was echt te duur. Ben volledige eigen risico kwijt voor een kleine schade. Fijn dat er een betalingsregeling kon en contact was goed maar weer erg jammer dat ik doe handmatig... Reparatie van de auto was echt te duur. Ben volledige eigen risico kwijt voor een kleine schade. Fijn dat er een betalingsregeling kon en contact was goed maar weer erg jammer dat ik doe handmatig moet overmaken de komende maanden. Niet geweldig. Verder erg weinig te maken met Skoda Financial Services behalve de halfgebakken portal waarin de facturen staan.