Eric

Niks te klagen. Elke maand rond dezelfde tijd de factuur. De maandelijkse afschrijving is altijd rond het eind/begin van de maand, dus mooi als het salaris binnen is.

Ik ben nu aan mijn tweede leaseauto bezig ben daar te vreden over maar bij mijn eerste auto had ik een irritatie puntje mijn raamwisser blad aan de achterkant van mijn auto was kapot en moest... Ik ben nu aan mijn tweede leaseauto bezig ben daar te vreden over maar bij mijn eerste auto had ik een irritatie puntje mijn raamwisser blad aan de achterkant van mijn auto was kapot en moest vervangen worden wat mijn verbaasde was dat ik dit zelf moest betalen want dat werd niet vergoed en u mag weten daar was ik best behoorlijk geirriteerd over maar verder ben ik tevreden

Niets gaat vanzelf. Je moet overal achteraan bellen, weinig communicatie.

N.

Weinig inlevingsvermogen, weinig flexibiliteit, wel een contract kunnen overschrijven voor het krijgen van een hypotheek maar er vervolgens bij nieuwe inzichten niet meer van af kunnen. Na zes jaar... Weinig inlevingsvermogen, weinig flexibiliteit, wel een contract kunnen overschrijven voor het krijgen van een hypotheek maar er vervolgens bij nieuwe inzichten niet meer van af kunnen. Na zes jaar nemen wij afscheid van Skoda (jammer want het zijn fijne auto’s)

Nico Tiel

De service van Skoda staat bij mij al jarenlang op een hoog niveau

wim meerkerk

De algemene ervaring is dat alles tot nu toe probleemloos verloopt

HaH

Snel geregeld en afspraken worden nagekomen.

Positief, ik vind het verlengaanbod echter niet goed. Moet met terugwerkende kracht gaan bijbetalen, dat is echt raar vind ik