Elvira Schuurmans

Motiverende gespreksvoering van Dagmar Vriens gevolgd. Wat een goede trainer! De training is interactief. Ze legt het goed uit en neemt je mee aan de hand van duidelijke en grappige tekeningen die... Motiverende gespreksvoering van Dagmar Vriens gevolgd. Wat een goede trainer! De training is interactief. Ze legt het goed uit en neemt je mee aan de hand van duidelijke en grappige tekeningen die het verhaal ondersteunen en ervoor zorgen dat het blijft hangen.
Dagmar beheerst de techniek zelf perfect en is een echt inspiratie.
Zeker een aanrader!

Tessie

Goede en waardevolle training gehad die zeer goed toepasbaar is in mijn werk. Dagmar dankjewel!

Gemeente Tilburg

Top! Goede kwalitatieve training. Prettige trainster.

Gemeente Leidschendam-Voorburg

Super fijne en goede training gehad. Alles wordt erg duidelijk uitgelegd met goede voorbeelden. Na de training heb je duidelijke handvatten die je goed kan toepassen in de praktijk!

Blijf Groep

Een training met acteur waarbij ik me veilig en toch uitgedaagd heb gevoeld! Hele dynamische, interactieve en energieke training, met humor gebracht. Ik heb er veel van geleerd!

Parousie

Zeer prettig. Bieden een veilig leerklimaat en brengen de stof vol passie en humor

Gemeente Leidschendam-Voorburg

Zowel de basistraining als de onderhoudstraining motiverende gespreksvoering gehad. De trainingen waren beide inspirerend en Dagmar bracht de informatie op een duidelijke en leuke manier over.

Gemeente Leidschendam Voorburg

Echt super! Zoveel geleerd en het wordt op zo'n fijne manier gebracht. Echt een kundige trainer.

Annamarie Ooijevaar

Heel fijn

Gemeente Leidschendam-Voorburg

Zeer leerzame training! Theorie is direct toepasbaar in de praktijk. Enthousiaste trainster! Kan een training v Siss Trainingen zeker aanbevelen.