Simbol

Kwaliteit
Snelheid
Gebruiksgemak webshop

Hamstra

Prima goede en snelle levering

Snel

Geen.idee

Reactie Simbol:

Bedankt voor deze mooie recensie, en graag tot een volgende keer.

JG

Klantvriendelijk en attent gewerkt in drukke coronatijd. Zending vertraagd, maar daar werd heel netjes op gereageerd.

Goede service

Reactie Simbol:

Met dit mooie compliment gaan wij met een gevoel het jaar afsluiten. Graag tot een volgende keer.

Nvt

Supper kwaliteit en snel geleverd!

Reactie Simbol:

Wat een mooie recensie! Bedankt voor deze mooie cijfers en het nemen van de moeite. Graag tot een volgende keer.

Take a break

Top bedrijf snelle service

Snelle service

?

Reactie Simbol:

Onder het genot van een kopje koffie gaan we eens lekker van deze mooie recensie zitten genieten. Bedankt en graag tot een volgende keer.

de Wit

snel, goed verpakt

geen idee

Reactie Simbol:

Bedankt voor het schrijven van deze waardevolle recensie, en natuurlijk graag tot een volgende keer.

Anoniem bedrijf

Onlangs voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Op tijd en naar wens geleverd. Producten (vloerstickers) voldoen ook aan verwachting.

Wat zijn onze sterke punten?

Duidelijke website, snelle levering. Goed telefonisch bereikbaar voor aanvullende vragen.

Wat zouden we nog moeten verbeteren?

Er is op de website niet terug te vinden of en hoe de vloerstickers ook makkelijk te verwijderen zijn. Dus mogelijk nog wat aanvullende informatie hierover online zetten.

Reactie Simbol:

Bedankt voor uw recensie en waardevolle feedback, hier gaan we zeker iets mee doen. Als u op dit moment gerichte vragen heeft over het verwijderen van de stickers dan geven we graag alvast... Bedankt voor uw recensie en waardevolle feedback, hier gaan we zeker iets mee doen. Als u op dit moment gerichte vragen heeft over het verwijderen van de stickers dan geven we graag alvast persoonlijk advies.

Klant

Goed product

Uitstekende sticker!

Reactie Simbol:

Beste Klant, bedankt voor uw recensie, helaas iets vertraging opgelopen bij PostNL, maar toch fijn dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer.

J Hermsen/ De Techniek Academie

Duidelijk

Veel keus

meer kleuren mogelijkheden

Reactie Simbol:

Bedankt voor uw recensie en waardevolle feedback. Hier gaan we zeker iets mee doen. Graag tot een volgende keer.

luc wouters

Kwaliteitsvolle producten snel geleverd.

snelheid

naambekendheid

Reactie Simbol:

Bedankt voor deze waardevolle review en graag tot een volgende keer.

Goede en snelle afhandeling van de bestelling

Wat zijn onze sterke punten?

goede afhandeling van de bestelling

weet het niet direct :)

Reactie Simbol:

Bedankt voor deze mooie recensie. Graag tot een volgende keer.