8.2/10
7.6/10
8.2/10
7.6/10

Henjk Arentsen

Snel en accuraat gehandeld met de aankoop. Prima uitleg over mijn vragen, en staan open voor vervolgvragen.

Snelle afhandeling en verzending.

henk beerens

Goede en snelle levering en service

Paulus Nesse

Mijn ervaring met dit bedrijf was niet goed. 3 dagen op mijn pakje zitten wachtten en na een telefoontje met een heleboel sorry's eindelijk opgestuurd. Op mijn vraag waarom niet even een mailtje... Mijn ervaring met dit bedrijf was niet goed. 3 dagen op mijn pakje zitten wachtten en na een telefoontje met een heleboel sorry's eindelijk opgestuurd. Op mijn vraag waarom niet even een mailtje kreeg ik te horen dat ik vanzelf een mail kreeg om mijn pakje te volgen. Hier war niets over terug te vinden op de site. Heb daarna nog een mail geschreven met de klacht waarom niet even een mailtje als het druk is. DAT beloven jullie n.l wel in je tekst. ALS IETS NIET OP VOORRRAAD IS OF HET DUURT LANGER DAN KRIJG JE EEN MAILTJE. Overigens nooit een letter terug gekregen op mijn mailtje. Voor mij een bedrijf om niet aan te bevelen bij mijn kennissen.

Nee

zie boven en geef antwoord als iemand ergens op reageert. Steek niet je kop in het zand.

Aankoop verliep eenvoudig op de website. Bij verzending was er aan mijn kant wat onduidelijkheid over de levertijd, maar bij contact was men vriendelijk en werd er snel geholpen.

De website ziet er zeer goed uit en werkt prettig om een bestelling te plaatsen. Bij contact via mail is reageert men snel en vriendelijk.

De informatie op de site over levertermijnen is niet geheel duidelijk. Er staat een stukje over ' producten op voorraad die voor [tijd] worden besteld, worden dezelfde dag verzonden'. Hier staat dus... De informatie op de site over levertermijnen is niet geheel duidelijk. Er staat een stukje over ' producten op voorraad die voor [tijd] worden besteld, worden dezelfde dag verzonden'. Hier staat dus geen tijd aangegeven. Echter werd mijn product niet dezelfde dag, maar ook niet de dag erna verzonden, wat ik dus wel had verwacht. Iets meer duidelijkheid hierover zou fijn zijn.

Ans Peters

Ik heb goede ervaringen tot nog toe.

Zelfs na 4x bellen voor info zijn en blijven ze vriendelijk!

Zou niet weten.

Rob Rijksen

Geduldig en enthousiast, je wordt uitgebreid te woord gestaan!

Uitleg

Verwarring omtrent Silouette accout maken en Druma acxcount, ik dacht dat het een bedrijf was, wat ook zo is, maar niet wat betreft het account?
Het komt althans niet zo over in eerste...
Het komt althans niet zo over in eerste instantie dat het wat het account betreft gescheiden is?

Super snelle service en goed verpakt verzonden.

Marianne Schildwacht

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Per telefoon prima support. Niet gedacht dat zoiets nog zou bestaan

Online workshops

MOnique Peters

Hele fijne ervaring. Goede uitleg gekregen.

De ruime tijd die ze voor ons vrij maakte om alles uit te leggen voordat we de aankoop deden

We kregen een shoptegoed bij onze aankoop. Dit was onduidelijk dat het maar 1 maand geldig was. Hierdoor helaas het shoptegoed misgelopen.