Arno Scheilen

Probleem goed opgelost

Sneller goede oplossing aanreiken

Visser

Zeer goede service, een kapot glas werd direct vervangen. Snelle reactie op mijn mail.

XMAS

Super snel geleverd eindelijk een bedrijf wat niet die slogan gebruikt om alleen klanten te trekken maar het ook echt waarmaakt!!

Heb ik niet, ik vond het makkelijk bestellen en je krijgt ook echt wat je op de foto ziet. Kortom toppie!

Donker

Prima bedrijf

Geen gewoon zo doorgaan

Ida

Super bedrijf die klanten op nummer 1 zet, na een defect op een besteld artikel heb ik een email verstuurd waar ik binnen 15 min al een reactie op kreeg en krijg het defecte artikel opnieuw... Super bedrijf die klanten op nummer 1 zet, na een defect op een besteld artikel heb ik een email verstuurd waar ik binnen 15 min al een reactie op kreeg en krijg het defecte artikel opnieuw opgestuurd ! Dit is pas klantenservice!

Nvt

Swart

Zeer snelle, goede en nette levering

mvelthuizen

Goed aanbod ...duidelijk overzicht en snelle levering!

niet

Tries

Niet nodig

Kees

Naar aanleiding van een minder goede recensie werd ik gelijk gebeld door shoppartners.
Er blijkt wel degelijk contact met mij te zijn geweest maar deze mail is op één na steeds in mijn spambox terecht gekomen.
En uiteraard gaan ze het artikel wat stuk gegaan is vervangen.
Chapeau voor de directe reactie

Als tip: zorg voor goed verpakking. Want deze worden gestapeld en heel veel keren verplaatst.
De luchtzakken in de verpakking ter bescherming van de gekochte artikelen hebben het nadeel als er een gaat in valt er een groot gedeelte van de bescherming wegvalt.

gerard

Gewoon goed