frank vogel

De bestelling is snel en goed verpakt geleverd.

Beste Frank Vogel,
Beste Frank Vogel,
Bedankt voor je bericht! We zijn blij te horen dat je bestelling snel en goed verpakt is geleverd. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven er altijd naar om een snelle en zorgvuldige levering te garanderen.
Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.

Joost Kempen

Goede service

Beste Joost Kempen,
Beste Joost Kempen,
Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Bij Shop4trac streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden.
Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.

jan koopen

Onderdelen gevraagd voor één
Bepaalde tractor binnen gekregen
Op één ding na klopte alles niet

Beste Jan Koopen,
We hebben u via de mail gesproken waar u aangaf een Solis 26 filterset te willen. U heeft echter de Iseki TU1700 filterset besteld, dit is een geheel andere set.
In overleg...
Beste Jan Koopen,
In overleg nog aangeboden om gratis de filterset te ruilen vanuit service, maar tevergeefs lijkt uw reactie uit te blijken. Het is jammer om onze jongens in het magazijn te beoordelen met een 2 terwijl we er zo sterk naar streven om alleen positieve reviews binnen te halen.
Ze werken heel hard om elke dag op tijd de pakketten te verzenden en met grote zorg in te pakken.
Gelukkig zijn er positieve mensen die een eigen gemaakte fout beter oppakken! Desalniettemin hoop ik als u de volgende keer iets besteld dat u eventueel een assistent gebruikt om problemen in de toekomst te vermijden!

Marco Hanegraaf

Goede dienstverlening.

Beste Marco Hanegraaf,
Beste Marco Hanegraaf,
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze dienstverlening. Bij Shop4trac streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden.

Sebastiaan

Zeer goed, snel bericht terug! en de levering was goed.

Beste Sebastiaan,
Beste Sebastiaan,
Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de snelheid van ons antwoord en de kwaliteit van de levering. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we streven er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden.
Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.

G.H. Arends

Goed. Geleverd zoals afgesproken

Beste G.H. Arends,
Beste G.H. Arends,
Bedankt voor je feedback! Het is super om te horen dat je bestelling zoals afgesproken is geleverd. Bij Shop4trac doen we ons best om een betrouwbare en tijdige levering te garanderen, en het is altijd motiverend om te horen dat onze inspanningen vruchten afwerpen.
Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.

cyriel Primus

Vlugge en perfecte levering

Bestecyriel Primus,
Bestecyriel Primus,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de levering! Bij Shop4trac streven we naar snelle en transparante service, en het is super om te weten dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.

Luc Eelen

Snel service en levering van de producten

Beste Luc Eelen,
Beste Luc Eelen,
Bedankt voor je positieve feedback over onze snelle service en levering van de producten! We streven er altijd naar om onze klanten een vlotte en efficiënte ervaring te bieden, en het doet ons goed om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.

Herbert Lensen

Zeer snelle levering wat wel fijn is.

Beste Herbert Lensen,
Beste Herbert Lensen,
Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelheid van onze levering. Bij Shop4trac streven we er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en af te leveren, en het doet ons goed om te weten dat dit gewaardeerd wordt.
Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. We helpen je graag verder.

ERWIN GUST

Alles goed geregeld en afgewerkt 👍👍👍

Beste ERWIN GUST,
Beste ERWIN GUST,
Wat fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bij Shop4trac streven we er altijd naar om alles goed te regelen en naadloos af te handelen, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Mocht je in de toekomst nog meer hulp nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.