7.8/10

G

Late verzending, geen reactie op mail. Materiaal prima, maar vervelend om bijna week nadat je je bestelling verwacht pas bestelling binnen te krijgen.

Leveren met de dagen dat op site staat /beloofd wordt. Mail beantwoorden van klant.

Winter

Alles na levering: slecht. De bestelling en levering van de producten verliep vlot, daarna verschrikkelijke klantenservice. Ik kreeg een defect product geleverd en pas meer dan 2 weken later was de... Alles na levering: slecht. De bestelling en levering van de producten verliep vlot, daarna verschrikkelijke klantenservice. Ik kreeg een defect product geleverd en pas meer dan 2 weken later was de situatie opgelost, na veel aandringen van mijn kant.

Vlotte bestelling

Verschrikkelijke klantenservice. Regelmatig geen reactie op emails.

Peggy Meyfroot

Ik moest even op mijn bestelling wachten en kreeg aanvankelijk ook geen respons op mijn vraag via sociale media, maar het kwam goed. Ik kreeg een duidelijk antwoord en iets later mocht ik mijn... Ik moest even op mijn bestelling wachten en kreeg aanvankelijk ook geen respons op mijn vraag via sociale media, maar het kwam goed. Ik kreeg een duidelijk antwoord en iets later mocht ik mijn complete bestelling ontvangen.

S Mooiweer

Slecht telefonisch bereikbaar, geen reactie op e-mails geen geld terug ontvangen na annuleren bestelling

Bereikbaarheid en terugbetalen

glashalder

Geen levering van gevraagde artikel, was wel op voorraad. Alleen telefonisch contact via telefoonbeantwoorden. OP e-mails geen reacties.

leveren!!!!

Reactie Senso-Care:

Beste Ton,
Excuses voor de vertraging. Het wachten was op een levering uit Duitsland, die is vandaag binnengekomen en je bestelling is dan inmiddels ook naar je onderweg!
Vriendelijke...
Beste Ton,
Vriendelijke groet,
Senso-Care

Op de site vermelden als langere leveringstijd heeft

Brigitta Casaert

Breed assortiment, overzichtelijke site

Bezoeker

Mooie producten

Mooie goede kwaliteit producten

Typisch geval van “ik weet dat wat ik verkoop goed is dus klantvriendelijk hoef ik niet meer te zijn want kopen doen de mensen toch wel”