Wil van Blokland

Gewoon goed en snelle levering

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier van uw aankoop.
Groet Team Senses of Living

A.

Het enige bedrijf in Nederland met een uitgebreid aanbod van Dammann Freres thee voor consumenten.

Reactie Senses Of Living:

Daar doen we ons best voor! Bedankt voor uw mooie review en geniet van de lekkere thee! Groet Team Senses of Living

Marion Boerebach

Blij met mijn aankopen en de levertijd

Fijn te horen! Veel plezier van uw aankoop. Groet Team Senses of Living

Denise

Tafelkleed gekocht, snel en netjes verpakt bezorgd. Bestelproces was duidelijk en eenvoudig. Alles snel geregeld.

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor je review, fijn dat alles naar wens is. Veel plezier van het tafelkleed. Groet Team Senses of Living

Albert van Weteringen

Uitstekende ervaring !
Zeer aanbevelenswaardig.
Uitstekende ervaring !
Zeer aanbevelenswaardig.
Wij zijn bijzonder tevreden met de spullen die wij gekocht hebben en de manier waarop Senses of Living de hele order van verwerking tot aflevering en de communicatie tussendoor, heeft afgehandeld :-)

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor deze mooie review! Dat zorgt voor een glimlach op ons gezicht! Veel plezier met uw aankoop! Groet team Senses of Living

Dirk S

Prima, snel verzonden, stevig verpakt en in cadeau papier.

Jessica

Snel versturing en goede producten

Conny Steffens

Mega snel in verwerking en levering, mist nog steeds de levering maar dat lijkt aan het postkantoor te liggen, want de tracking is in orde

Beste Conny,
Dank voor je fijne review. Ik zie dat de bezorger onderweg is. Waarschijnlijk door het paasweekeinde duurde het iets langer om het pakket in Duitsland te krijgen.
Veel plezier...
Beste Conny,
Veel plezier met je aankoop!