Wat is uw waardering met betrekking tot de overzichtelijkheid en netheid van onze winkel?
Welke score geeft u met betrekking tot de klantvriendelijkheid van de verkoopadviseur?
Wat vindt u van de uitstraling van ons pand en onze parkeergelegenheid?
Welke score geeft u ons voor de levering en afhandeling conform afspraak?

M.H.Haan

Goed (familie)bedrijf met eerlijke, transparante en klantvriendelijke uitleg over hun producten. En vooral: kwaliteit. Ook een zeer ruime keuze. Bij zo 'n bedrijf kom ik graag terug.

Deze kwaliteit vooral vasthouden!

JHH

Prima voorlichting op een vriendelijke manier

Levertijden misschien

___

Geen, zo doorgaan

Jkunst

Heel prettig geholpen.

Monique Eding

We hebben inmiddels het hele interieur vernieuwd samen met Ter Veen. Prima geholpen en afgeleverd.

Geen verbeterpunten

Jan van Dijk

Prettige sfeer, goede keuzemogelijkheid

Zou ik zo niet weten

Hummel

Voldoende keuze, snelle levering.

Meer uitleg geven over de werking van bepaalde stoffen. Bijvoorbeeld staticiteit

J.M. Bogers

Binnen de winkel goed geholpen en geadviseerd.

Laminaat zou op donderdag en vrijdag gelegd worden, het bedrijf dat kwam leggen had echter op vrijdag andere afspraken, het werd dus zaterdag, dit was niet met mij overlegd door Ter Veen. Laminaat zou op donderdag en vrijdag gelegd worden, het bedrijf dat kwam leggen had echter op vrijdag andere afspraken, het werd dus zaterdag, dit was niet met mij overlegd door Ter Veen.
Communicatie met de klant is dus zeker een verbeterpunt!

Anne

We kochten een hoekbank bij deze gemoedelijke en klantvriendelijke zaak. De wachttijd was flink, maar dat verwachtten, begrepen we en daar waren we ook op voorbereid. De bank is het meer dan waard... We kochten een hoekbank bij deze gemoedelijke en klantvriendelijke zaak. De wachttijd was flink, maar dat verwachtten, begrepen we en daar waren we ook op voorbereid. De bank is het meer dan waard geweest, zit heerlijk en we vinden haar prachtig! Een klein punt was dat de bank, ondanks het feit dat ze wel al in het magazijn stond, niet op tijd geleverd kon worden na onze verhuizing. Hierdoor hebben we een kleine poos creatief moeten zitten, wat vanwege verhuismoeheid wel wat tegenviel. Ook hiervoor was echter eveneens een te begrijpen oorzaak en uiteindelijk hadden we haar dus nog, als kers op de taart, tegoed :-). Al met al zijn wij dus hartstikke blij! We komen hier vast nog eens terug, want het is een ontspannen winkel met mooie meubels en veel keuze, ook qua prijs.

Lammy Jongman

Goed geholpen en aardige mensen

Geen verbeterpunten