Wat is uw waardering met betrekking tot de overzichtelijkheid en netheid van onze winkel?
Welke score geeft u met betrekking tot de klantvriendelijkheid van de verkoopadviseur?
Wat vindt u van de uitstraling van ons pand en onze parkeergelegenheid?
Welke score geeft u ons voor de levering en afhandeling conform afspraak?

L.kroeze

Prima bedrijf, en vlotte hulp

Niet van toepassing, is correct

Hennie de jonge

Toen ik binnen kwam had ik al direct een goed gevoel .

Heb ik niet

van Oploo

Goed luisteren en meedenken met klant

Bij het bestellen van horizontale jaloezieën frame was er als voorbeeld een wit frame met witte jaloezieën.Ik heb blauwe jaloezieën besteld maar kreeg geleverd met wit frame. Dit had men mij moeten... Bij het bestellen van horizontale jaloezieën frame was er als voorbeeld een wit frame met witte jaloezieën.Ik heb blauwe jaloezieën besteld maar kreeg geleverd met wit frame. Dit had men mij moeten vertellen.

K.

Behulpzame verkoper die goed doorhad wat onze wensen waren m.b.t. een bankstel.

Administratie beter op orde hebben. We werden gebeld met de vraag of we de order hadden geannuleerd. Maar dat was niet het geval. Bleek dat het iemand was die bijna dezelfde achternaam heeft.

Jan Aalderink

Prima ervaring!

Alles is prima!

H. Pieters- van Wijk

Ik heb maar één woord: GEWELDIG. Een zaak waar je van op aan kunt, zowel de binnen als buitendienst.

Heb ik totaal niet

Fam A Krekt

Klantgericht en snelle werkers, hebben geen tijd voor koffie omdat ze zoveel mogelijk de gemaakte afspraken willen nakomen, toppers

Nvt

Kremers

Zeer goed, alles perfect afgehandeld en afspraken goed na gekomen

Geen ga zo door

L Wilken Hilger

Wij en onze moeder hebben hier meubels gekocht, hele mooie winkel met veel keus, zijn heel leuk geholpen, vriendelijk personeel, nemen alle tijd .

Heb geen verbeterpunten. Het was gewoon goed.

Reitsema-Vos

Vriendelijk meedenkend en snel