Deeef

Schadevrije jaren niet goed doorgekomen in de roydata, na 2 jaar word je gewoon terug gezet naar 1 jaar en de polis meteeen gewijzigd naar de volle mep. als je even contact opneemt met je klanten... Schadevrije jaren niet goed doorgekomen in de roydata, na 2 jaar word je gewoon terug gezet naar 1 jaar en de polis meteeen gewijzigd naar de volle mep. als je even contact opneemt met je klanten alvorens je dit meteen in gang zet zodat ze het even kunnen gaan regelen. Bedankt voor de ellende en al het gedoe wat ik nu nog moet gaan regelen net voor de VAKANTIE, nooit meer SEAT Financial Services.

Tot dusverre is het allemaal correct verlopen. Er was in het begin een probleem met de bijrijdersstoel, die niet op de toegezegde hoogte stond. Dit is opgelost op kosten van de dealer. Tot dusverre is het allemaal correct verlopen. Er was in het begin een probleem met de bijrijdersstoel, die niet op de toegezegde hoogte stond. Dit is opgelost op kosten van de dealer.
Daarnaast is een significant nadeel dat leasen mogelijk is tot 78 jaar en niet verder. Bij andere leasemaatschappijen is deze beperking er niet, dus op dit punt is de leasemaatschappij niet concurrerend.

Vincent

Prima, had onlangs een vraag en binned een week geregeld.

Marieke van Tilburg

Deskundig en toegankelijk

C. Slingerland

Als beoordeling gaat over dezelfde Financial Service die uitvoerend is voor volkswagen dan moet ik mijn beoordeling herzien. Met Seat geen probleem gehad, dus een 10. Met volkswagen daarentegen veel... Als beoordeling gaat over dezelfde Financial Service die uitvoerend is voor volkswagen dan moet ik mijn beoordeling herzien. Met Seat geen probleem gehad, dus een 10. Met volkswagen daarentegen veel problemen gehad en een zeer klantonvriendelijke afhandeling. Ik ben bang dat Seat en VW dezelfde Financial Services hebben.

Peter

Prima,goede service.

Erik

Geen voorvallen gehad. Tot heden

K. Ras

Prima , bij vragen altijd een vlotte afwikkeling.

Marco van Beuningen.

Prima. Correspondentie is kort en krachtig maar ook zeer duidelijk. Fijne organisatie om zaken mee te doen.