Peter

Zonder problemen verloopt alles, alleen bij aanvang wat onduidelijkheid. Wellicht veroorzaakt door mindere communicatie ivm coronamaatregelen.

Rowin Held

Prima aanbod en netjes maandelijks overzicht

Chris

Niks bijzonders gebeurd om het er over te hebben.
Alleen de normale standaard afschrijvingen/garantie afhandelingen.
alleen vond ik de prijs van de huur auto voor 1 dag ( Pon dealer...
Niks bijzonders gebeurd om het er over te hebben.
Alleen de normale standaard afschrijvingen/garantie afhandelingen.
alleen vond ik de prijs van de huur auto voor 1 dag ( Pon dealer Barneveld ) aan de hoge kant vergeleken met die van Amsterdam.

JJL

We zijn tevreden en hebben geen klachten. Alles is prettig verlopen. En de auto, die tijd heerlijk

Will.

Kort en duidelijk.
Vind ik fantastisch.

Hind

Geen idee ik heb nog weinig te maken gehad ermee

Beau Veraart

Ik had een sterretje in mijn ruit. Vervolgens bel ik zijm Duiven en kunnen ze niks en wordt de verbinding verbroken. Ik app met nummer en kan een afspraak maken. Auto gebracht en gemaakt. Maar nog... Ik had een sterretje in mijn ruit. Vervolgens bel ik zijm Duiven en kunnen ze niks en wordt de verbinding verbroken. Ik app met nummer en kan een afspraak maken. Auto gebracht en gemaakt. Maar nog steeds is het niet vlak en zit er een deukje in. Dus niet echt oke gemaakt.

Pinij

Goede service. Snel en goede ondersteuning dmv maandelijkse rekening en jaarlijkse herrekening zodat je niet voor verrassingen aan het eind van de periode komt te staan