Sulejman Beciri

Op het begin was het een beetje jammer hoe het allemaal liep, ik kreeg een showmodel auto. Waar van een paar vlekken op de stoel zaten die uit eindelijk met veel moeite zijn opgelost. Toen zat er... Op het begin was het een beetje jammer hoe het allemaal liep, ik kreeg een showmodel auto. Waar van een paar vlekken op de stoel zaten die uit eindelijk met veel moeite zijn opgelost. Toen zat er wat in het stuur van een eerdere bezoeker. Helaas was dit een nare ervaring. En een tegemoet koming van niks. Moest zelfs bijna betalen voor de service die ze toen aan de auto hadden besteed.

Nabile El Hamdani

Robert de Jongh

Geen problemen

Robert Hillebrand

Mijn ervaring met Seat Financiel Service is tot nu toe nog minimaal. De aanschaf van mijn lease auto (opvolger van vw polo lease auto) liep via de garage en ging met horten en stoten dat was zeker... Mijn ervaring met Seat Financiel Service is tot nu toe nog minimaal. De aanschaf van mijn lease auto (opvolger van vw polo lease auto) liep via de garage en ging met horten en stoten dat was zeker geen 8. De weinige keren dat ik met seat FS contact heb gehad verliep goed

Mijn ervaringen waren altijd goed , tot voor de inruil.
Ik heb slechte ervaringen wat betreft de communicatie tussen de Seat Financial Service en het bedrijf Ames.
Naar mijn idee lag het...
Mijn ervaringen waren altijd goed , tot voor de inruil.
Naar mijn idee lag het probleem grotendeels bij Ames. Zij stuurden de taxateur weg en er was veel onduidelijkheid bij de inruil en eventuele schade.
Telefonisch had ik een goed contact met Seat Financial Service, maar bij Ames werd ik niet netjes behandeld.

Dawn

Positieve, snelle service bij het afhandelen van zaken.