Goed.

Geen.

Raymond

Duidelijke website, makkelijk bestellen, product is zoals ik het verwacht had, snelle levering, geen onnodig grote verpakkingsmaterialen.

Carolien

Prima producten, snelle levering.

Ik neem aan dat het probleem met de bundels verholpen is.

Goede ervaring voor de eerste keer een bestelling geplaatst.

Voor deze bestelling was het misschien goed om ook in de beschrijving het materiaal van de tas te beschrijven. Een ander punt voor verbetering van het artikel kan zijn dat er in de zijen aan de... Voor deze bestelling was het misschien goed om ook in de beschrijving het materiaal van de tas te beschrijven. Een ander punt voor verbetering van het artikel kan zijn dat er in de zijen aan de onder kan van de tas harde materialen kunnen worden gezet. Dus soort bodemplaatje met wegklapbare wanden.

Petra Stijnen-Heuvelmans

Voor het eerst iets besteld - goede service en veel keus - werd geleverd volgens afspraak - goede communicatie
Zal dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden en kennissen

A. van Staaten

Om te bestellen was niet eenvoudig, ik kon nergens mijn winkelmand terug vinden. Uiteindelijk zag ik onderaan in kleine letters dat je je eerst inschrijven moest, nadien zag ik pas bovenin mijn... Om te bestellen was niet eenvoudig, ik kon nergens mijn winkelmand terug vinden. Uiteindelijk zag ik onderaan in kleine letters dat je je eerst inschrijven moest, nadien zag ik pas bovenin mijn winkelmand terug. Dit zou eigenlijk beter moeten. Verder is alles zeer netjes en correct afgehandeld en zijn wij erg blij met de bestelling!

Winkelmand moet in 1 oogopslag te zien zijn, en moet ook zonder inschrijving gedaan kunnen worden. Dat je daarna gegevens in moet vullen is prima maar niet dat je moet gaan zoeken hoe je iets moet... Winkelmand moet in 1 oogopslag te zien zijn, en moet ook zonder inschrijving gedaan kunnen worden. Dat je daarna gegevens in moet vullen is prima maar niet dat je moet gaan zoeken hoe je iets moet bestellen.

Reactie Scootmobieleasy.nl:

Beste klant,
Wij zijn erg blij met uw beoordeling!
Beste klant,
Wij zijn erg blij met uw beoordeling!
Zo kunnen wij alleen maar beter worden. Momenteel zijn we bezig met de voorbereidingen om de webshop in een nieuw jasje te steken, zodat het bestelgemak straks alleen maar beter zal worden.
Hartelijk dank.

Harry M.

Jammer is het dat "Scootmobieleasy" slechts als een administratieve organisatie functioneert ; bij navraag/opmerking over een artikel moest eerst contact worden opgenomen met de leverancier... Jammer is het dat "Scootmobieleasy" slechts als een administratieve organisatie functioneert ; bij navraag/opmerking over een artikel moest eerst contact worden opgenomen met de leverancier alvorens een antwoord werd verkregen op de gestelde vraag;
op basis van mijn (eerste) ervaring zou ik het bedrijf niet "probleemloos" aanbevelen

onder verwijzing naar bovenstaande ervaring: mijns inziens ontbreekt het hier aan "product-kennis"

Reactie Scootmobieleasy.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw mening. Deze waarderen wij ten zeerste, want alleen op die manier kunnen wij ons verbeteren.
Voor het afhandelen van orders, vragen en klachten hebben...
Beste klant,
Voor het afhandelen van orders, vragen en klachten hebben wij een klantenservice. En in sommige gevallen kan het zo zijn dat men onvoldoende kennis heeft van een bepaald product. Die producten worden namelijk niet door de klantenservice verzonden, maar vanuit een centraal punt. Daarom speelt men een vraag soms door naar de leverancier. Wij willen namelijk voorkomen dat klanten verkeerd worden voorgelicht.

Snel en goed product geleverd.

Harry

Keurige levering verkregen.

Vlot bezorgt en netjes verpakt

Hoeft niks te verbeteren is goed zo alshet is