Bart

Makkelijk te bestellen

Benoit

Een deel van de bestelling werd de volgende dag geleverd, echter was niet alles bij de levering. Hoewel al mijn bestelde artikels op de pakbon stonden. Na contact via mail bleek er nog een... Een deel van de bestelling werd de volgende dag geleverd, echter was niet alles bij de levering. Hoewel al mijn bestelde artikels op de pakbon stonden. Na contact via mail bleek er nog een deellevering op komst te zijn, die ook snel daarna geleverd werd. De documenten bij de zending zorgden dus wel wat voor verwarring, maar alles kwam goed.
Om mij snel te kunnen helpen, nam men ook contact met mij op om een alternatief voor te stellen voor een artikel dat niet op voorraad was. Vlotte service! Zeer vlotte en snelle reactie via mail!

Snelle communicatie

Paul Schobben

Snelle correcte levering

Goede keuze

Alf Brunninkhuis

Groot assortiment, snelle levering.

Zoals boven genoemd.

jeroen vinken

Correct en snelle levering!

assortiment

Sebastiaan

Overzichtelijke pagina, goed te bereiken, vriendelijk personeel, goed aanbod en prima prijzen.

Raymond

Snel geleverd en ruim assortiment

Snel, prijs-kwaliteitverhouding, assortiment

w.v.Dieren

Prima ervaring, ik werd direct na mijn bestelling gebeld over een manco, en kreeg direct een voorstel voor een prima alternatief.

snelle communicatie.

Dickele Bertrand

Mijn bestelling niet ontvangen!!!!

Nn

Martin van zuilen