t Holtwark

Was goed, maar sinds de verkoop zeer slecht. Jaren lang trouwe klant geweest. Werd altijd netjes gebeld als iets er niet was, en werd altijd opgelost. Maar sinds ze het verkocht hebben is het... Was goed, maar sinds de verkoop zeer slecht. Jaren lang trouwe klant geweest. Werd altijd netjes gebeld als iets er niet was, en werd altijd opgelost. Maar sinds ze het verkocht hebben is het bagger. Nieuwe eigenaar stuurt pas af nadat je aan de bel trekt. Dan krijg je bericht: we gaan er naar kijken. En prompt een uur later krijg je een verzendbevestiging. Zonder verdere reactie. Van mij krijgen ze geen bestelling meer.

Sander Leeman

Klantenservice reageert niet. Deel bestelling tijdig geannuleerd, toch wordt geannuleerde bestelling gewoon verzonden. Toen ik conform de website vroeg hoe ik kon retourneren, werd daar niet... Klantenservice reageert niet. Deel bestelling tijdig geannuleerd, toch wordt geannuleerde bestelling gewoon verzonden. Toen ik conform de website vroeg hoe ik kon retourneren, werd daar niet opgereageerd. Blijkens onderzoek op internet hebben veel meer klanten problemen met dit bedrijf, men reageert meestal niet opvragen en als men reageert dan is dit met de standaard mededeling dat contact opgenomen moet worden met de klanntenservice die dan dus niet reageert.

niets van gemerkt

Heel goed

snel en voordelig!

Francisco

Voor 23.59 besteld , volgende dag in huis.

Al twee keer besteld, en de volgende dag komt de melding "Helaas moeten wij jou berichten dat er vertraging is opgelopen van onze binnenkomende goederen. Wij kunnen jouw order momenteel niet uitleveren door onvoldoende voorraad. Indien de binnenkomende goederen verwerkt zijn zullen wij jou bestelling direct uitleveren. "

Ze houden mensen gewoon voor de gek met valse beloften. Mijn hele klus loopt daardoor vertraging

helemaal niks

A. Teunissen

Voor 17.30 uur besteld is de volgende dag in huis. Helaas wacht al 4 dagen. Zelfs nog geen track en trace van post nl, dus zal nog wel pasr dagen duren. Als je iets niet waar kan maken, maak er dan... Voor 17.30 uur besteld is de volgende dag in huis. Helaas wacht al 4 dagen. Zelfs nog geen track en trace van post nl, dus zal nog wel pasr dagen duren. Als je iets niet waar kan maken, maak er dan geen reclame voor.......

Nog niet kunnen ontdekken

Joppe

Dat is dus NIET zo. Bijna week geleden en nog niets ontvangen
Bij vorige bestelling was dit helaas hetzelfde verhaal.
M.a.w. bestel hier...
Dat is dus NIET zo. Bijna week geleden en nog niets ontvangen
Bij vorige bestelling was dit helaas hetzelfde verhaal.
M.a.w. bestel hier niet weer.

Niet meer.

Axi

De 1e keer de volgende dag binnen, de tweede keer duurde 3 dagen. En nu al 4 dagen. Maar dit schijnt aan dhl te liggen. Die doen al 2x ondanks mailtjes van hun niet leveren. Triest

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Groot assortiment en leuke prijzen.

Hass

Al 2 weken aan het wachten op levering. na een paar keer contact te hebben gehad nog steeds niets onvangen . alleen maar smoesjes over de levering voorheen ging het een stuk beter maar het is nu... Al 2 weken aan het wachten op levering. na een paar keer contact te hebben gehad nog steeds niets onvangen . alleen maar smoesjes over de levering voorheen ging het een stuk beter maar het is nu nog minder als waardeloos!

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Niet meer het is niet meer wat het was