B. Meems

Zeer teleurstelllend, op 1 sep bestelling geplaatst, vlgs de site voor 11.30 besteld zelfde dag thuis, zoals gezegd bestelling op 1 sep, geleverd op 8 sep. op vragen via mail wordt niet gereageerd,... Zeer teleurstelllend, op 1 sep bestelling geplaatst, vlgs de site voor 11.30 besteld zelfde dag thuis, zoals gezegd bestelling op 1 sep, geleverd op 8 sep. op vragen via mail wordt niet gereageerd, Bestel op 8 sep. schroeven bijWovar, vanochtend geleverd, zo hoort t. dus voor mij blijft het bij een eenmalige bestelling bij schroeven online, helaas

niet kunnen ontdekken

Robert

Slechte service!
Slechte service!
Op de website staat dat de bestelling de volgende werkdag wordt bezorgd. Ik kreeg de bestelling pas na een week binnen, zonder enig tussenbericht. Daarnaast heb ik ook nog andere en goedkopere schroeven geleverd gekregen dan ik heb besteld.

Geen.

Tom

Slecht, niks ontvangen

Richard van Hoorne

Op 16-08 een bestelling gedaan en op 31-08 nog steeds niets mogen ontvangen. Alleen 1 keer een mail dat de bestelling vertraging heeft opgelopen, maar welk deel van de bestelling dat betreft wordt... Op 16-08 een bestelling gedaan en op 31-08 nog steeds niets mogen ontvangen. Alleen 1 keer een mail dat de bestelling vertraging heeft opgelopen, maar welk deel van de bestelling dat betreft wordt niet verteld.
Dus volgende werkdag geleverd klopt helaas niet en het up-to-date houden wordt helaas ook niet gedaan.

Walter Goris

Veel beter kan het niet worden !
Nalevering liet op zich wachten maar na eerste verzoek werd deze correct gecrediteerd na 1 dag đź‘Ť

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Snel en correct op alle gebied

Ed Zimmerman

Je klus is snel achter de rug… met een Toggler plug.

Raf

Niettegenstaande er op de site staat dat de producten die ik bestelde in voorraad waren kunnen ze niet op tijd geleverd worden, ik wacht nu al een week op de levering die ik dringend nodig heb. Niettegenstaande er op de site staat dat de producten die ik bestelde in voorraad waren kunnen ze niet op tijd geleverd worden, ik wacht nu al een week op de levering die ik dringend nodig heb.
En ik ben blijkbaar niet de enige.

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Te laat ontvangen, maar toch hun best gedaan om de levering zo snel mogelijk ter plaatse te krijgen.

Frans Grubber

Fijn bedrijf, goede oplossing gevonden voor mijn project.

Snelheid, advies

Jelle

Slechte levering en communicatie.

?

Bart

Waardeloos, komen hun leveringsafspraken niet na

Prijzen lijken goed