R. Schilstra

Op donderdag 20 april heb ik een bestelling geplaatst. Op jullie site staat vermeld dat wanneer ik voor 23:59 bestel, dat het dan de volgende dag geleverd wordt!! Helaas blijkt dit niet waar te... Op donderdag 20 april heb ik een bestelling geplaatst. Op jullie site staat vermeld dat wanneer ik voor 23:59 bestel, dat het dan de volgende dag geleverd wordt!! Helaas blijkt dit niet waar te zijn. Op zaterdag 22 april stond er een grote klus gepland waarvoor ik mijn bestelling zou gaan gebruiken. Dit is helaas niet doorgegaan omdat mijn bestelling niet op de afgesproken dag is geleverd. Natuurlijk had ik eerder kunnen bestellen maar ik was al voorzien van slotbouten echter waren deze te kort. vandaar mijn spoedbestelling bij jullie.
Dan had ik de mogelijkheid om te chatten via WhatsApp. Dit heb ik op 22 april gedaan echter is hier nooit op gereageerd!! alleen een automatische reactie dat jullie mijn bericht zo snel mogelijk zullen behandelen. Zou ik jullie aanbevelen? Ja dat zou ik doen! iedereen verdiend een tweede kans!
Al met al geen goede eerste indruk achtergebleven bij mij!

Nog niet kunnen ervaren!

Maciek

Slecht. Ik heb de schroeven op vrijdag 21.04. besteld met de levering "morgen avond". Op donderdag 27.04. heb ik ze nog niet!

Geen.

De Bles Bouw

Duidelijke website. 1 soort schroeven die ik besteld had bleek niet voorradig, ik werd binnen 10min, na het bestellen, gebeld over een alternatief.

Communicatie. Snelle levering.

Brepoels

Aankoop vijzen en iso schuim

prijzen en vlotte levering

Joep

Prijs kwaliteit is goed. Verzendtijden kloppen niet. Ik had op donderdag besteld en zou vrijdag ik de avond bezorgt worden. Het is inmiddels maandag en nog altijd niks ontvangen.

Prijs en ruim aanbod.

Bodewes

Prima bevallen, waren wel een doosje schroeven vergeten, maar na melding via app direct volgende dag nageleverd.

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Snelle levering, goed verpakt, nette prijzen

Hans

Uitstekend , mooie duidelijke wedsite.

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Kwaliteit en de prijs , en wat helemaal super dat schroeven online ook waar maakt dat je bestelling de volgende dag in huis heb !

De Backer Edwin

Uitstekend