M

Goede service en uitleg

Goede uitleg

Gosia Timmermans

Top bedrijf! Super snelle verzending, met alle aandacht ingepakt dat niks stuk gaat. Producten zijn top! Kan niet wachten op mijn eerste schmink cursus in maart 🙌🏼

Snelle verzending, makkelijke bestelling via website, goed ingepakt

Mireille bruns

Erg professioneel en zeer prettig geholpen

Goede kwaliteit van schmink

S. Martens

Prima producten

snelle levering. volgende dag al binnen

Ldb

Snelle levering in n drukke tijd

Ziet er precies zo uit als op de site

Bram

Duidelijke website, ontzettend veel keuze. Elk jaar wil ik weer creatief zijn met carnaval en deze winkel is zo veelzijdig dat ik er altijd slaag. Ook ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van de... Duidelijke website, ontzettend veel keuze. Elk jaar wil ik weer creatief zijn met carnaval en deze winkel is zo veelzijdig dat ik er altijd slaag. Ook ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van de producten.

Duidelijke site, snelle verzending, kwalitatief goede (schmink)spullen

Linda

Super snelle reactie

Mooi product

Maud

Ik heb een bestelling gedaan waarvan 1 product miste. Daarover een mail gestuurd, geen antwoord paar dagen later via messenger, toen kreeg ik eindelijk antwoord. Ik kon kiezen of geld terug of het... Ik heb een bestelling gedaan waarvan 1 product miste. Daarover een mail gestuurd, geen antwoord paar dagen later via messenger, toen kreeg ik eindelijk antwoord. Ik kon kiezen of geld terug of het product alsnog opsturen. Heb voor het laatste gekozen. Ben nu een week verder en nog steeds niks gekregen geen antwoord geen product. Ik vind dit een slechte zaak. En dan kun je het wel druk hebben, dit hoort gewoon niet.

Die zullen er vast zijn, ik kan ze nu niet verzinnen, Sorry!

Conny

Truus van Soest

Online schmink etc gekocht

Lekker snel geleverd, bestellen is makkelijk