Natascha Derwae

Behulpzaam,snelle leveringen

I van Boxel

uitleg op site

Debby

PostNL was het pakket kwijt geraakt. Uiteindelijk is het pakketje toch bij me terecht gekomen en een super compensatie gehad van schmink specialist voor het ongemak!

Al met al dik...

Al met al dik tevreden en ook over de artikelen.

Snelle verzending en nette oplossing als er iets mis gaat wat zelfs buiten hun macht ligt

Marianne

Nette levering. Alleen verschilden de hoeden sterk van maat. Wel snel nieuwe geleverd. Vond min punt dat bij de afrekening de leveringskosten in minder werden gebracht terwijl ook de verzendkosten... Nette levering. Alleen verschilden de hoeden sterk van maat. Wel snel nieuwe geleverd. Vond min punt dat bij de afrekening de leveringskosten in minder werden gebracht terwijl ook de verzendkosten voor mijn rekening kwamen van terugsturen. Uiteindelijk heb ik toch twee hoedjes afgenomen en moest ik daar ook weer verzendkosten betalen. Ongeveer €19 verzendkosten voelt niet lekker

Nvg

Nvt

Sandra Engels

Duidelijke webshop, zeer ruime keuze en heel snel geleverd !

Snelle levering, ruime keuze

Ellen

Snelle levering en product precies goed

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Krommenhoek

Duidelijke site, goede communicatie,
Het enige aandachtspuntje...slingers besteld die als brievenbuspakket geleverd worden, waarom dan zoveel verzendkosten?

Zeer snelle levering, je wordt heel goed op de hoogte gehouden over wanneer de levering aankomt.

Reactie Schmink Specialist:

Beste Marijke,
Hartelijk dank voor je review.
Beste Marijke,
Hartelijk dank voor je review.
Wij verzenden alle orders als een (brievenbus) pakket. Wij maken geen onderscheid in een brievenbuspakje of een normaal pakket, in de kosten van € 6,95 zitten nl. ook de administratie, transactie, verpakking en personeelskosten. Helaas kunnen wij dit niet goedkoper aanbieden. We hopen dat je hier begrip voor hebt.
Met kleurrijke groet,
Team Schmink Specialist

J. van Kerkhof

Schmink workshop gedaan, veel geleerd en goede instructie

duidelijke uitleg, mooie en verschillende materialen om mee te werken

Van Osch

Top