Liset

Super goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Dlaheij

Snel en goede producten

Snelheid en verzorging pakket

Linn

Snel en netjes geleverd!

Snel

Schmink Specialist

Super fijne neon schminck!

Snelle verzending, mooie producten!

Particulier

Top producten

Makkelijk aan te brengen, makkelijk te verwijderen

Tess

Behulpzaam,snelle leveringen

I van Boxel

uitleg op site

Debby

PostNL was het pakket kwijt geraakt. Uiteindelijk is het pakketje toch bij me terecht gekomen en een super compensatie gehad van schmink specialist voor het ongemak!

Al met al dik...

Al met al dik tevreden en ook over de artikelen.

Snelle verzending en nette oplossing als er iets mis gaat wat zelfs buiten hun macht ligt

Marianne

Nette levering. Alleen verschilden de hoeden sterk van maat. Wel snel nieuwe geleverd. Vond min punt dat bij de afrekening de leveringskosten in minder werden gebracht terwijl ook de verzendkosten... Nette levering. Alleen verschilden de hoeden sterk van maat. Wel snel nieuwe geleverd. Vond min punt dat bij de afrekening de leveringskosten in minder werden gebracht terwijl ook de verzendkosten voor mijn rekening kwamen van terugsturen. Uiteindelijk heb ik toch twee hoedjes afgenomen en moest ik daar ook weer verzendkosten betalen. Ongeveer €19 verzendkosten voelt niet lekker