Guillaume Cras

Super uitleg, super service

Een webshop met persoonlijke aanpak

Reactie Scheersalon:

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Wat fijn om te horen dat de service heeft geholpen bij het maken van de juiste keuze.

De Rycke jean-pierre

Zeer vlugge levering

kwaliteit en service

Alex van der Heiden

Mooie zaak. Ondanks dat ik alleen online bestel, merk ik de liefde voor hun vak.

Productinformatie, inclusief herkomst is allemaal dik in orde

Gast

Snelle levering van de bestelde producten

duidelijke site

Erik

Echt topservice en heel gaaf assortiment!

Groot assortiment van hele gave scheerproducten. Voor mij wordt mijn hang naar nostalgie volledig ingevuld door het aanbod. Ik wordt er heel blij van!

Eric Van Vessem

Duidelijke omschrijving van re scheermesjes voor de safety razor, met name voor het type huid en de scherpte van de mesjes

Snelle bezorging, duidelijke omschrijving van re scheermesjes voor de safety razor, met name voor het type huid en de scherpte van de mesjes

Reactie Scheersalon:

Hartelijk dank voor de review. Goed om te horen dat de beschrijvingen hebben geholpen bij het kiezen van de juiste mesjes. Mochten er onverhoopt nog vragen zijn, dan horen wij dat graag!

Peter-Jan

Liefde voor het vak, de stijl, de spullen en de klant.

Persoonlijk advies is top. Jeroen neemt echt de tijd om je een goed advies te geven. En een goed advies is het!

Reactie Scheersalon:

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review in te vullen en voor het mooie compliment!

Piotr Pietrzak

Very fast delivery! Wonderfull package!

Large offer

Reactie Scheersalon:

Good to hear! We pay a lot of attention to the packaging and a personal message. Nice to hear you notice.

GasDe Kroon

Duidelijke website

Duidelijke informatie

Kozar Pollema

Snelle service en vriendelijkheid.