Hoe beoordeel jij Saywhat Bottles?

Ellen Bartels

Mooi uniek product. Bedrijf met oog voor duurzaamheid en respect voor alles wat leeft. Snelle en correcte levering. Niets op aan te merken!

Corin Kavadas

Mooi stevig product

Focko van Dantzig

Houd water goed koud en lekt niet.

Leen Verschueren

Mooi product, snelle service

Elly Lodewijkx

Als er koffie in gezeten heeft en later water blijf je de koffie proeven. From heb ik 2 flessen en 1 voor de koffie en 1 voor alleen water. Ben erg tevreden er

Femke De Pauw

Toffe handige fles makkelijk in onderhoud, drank blijft lekker koel

Hennie Hagenaar

Bekers en flessen doen wat ze moeten doen.

Rinskje Mol

Goed. Mooi verzorgd en attente klantenservice.

Linda Kop

Wat ik jammer vind..ieder onderdeel wordt belicht in reclame. Maar wanneer je de fles besteld staat er bij dat het leuke beschermzakje niet leverbaar is.. En daar krijg je als koper geen compensatie... Wat ik jammer vind..ieder onderdeel wordt belicht in reclame. Maar wanneer je de fles besteld staat er bij dat het leuke beschermzakje niet leverbaar is.. En daar krijg je als koper geen compensatie voor. Dat is niet echt netjes vind ik. Verder is het thermosflesje een thermosflesje en doet wat het moet doen. Zelf vind ik drinken van een metalen rand niet fijn. Misschien dat daar nog een aanpassing op bedacht zou kunnen worden.

Reactie Saywhat Bottles:

Hi Linda,
Hi Linda,
Bedankt voor je feedback. Het hoesje is vanwege een tekort helaas een korte tijd niet leverbaar, zoals aangegeven op de website. Maar we verwachten daar gelukkig snel weer verandering in te brengen, al is dit wellicht voor jou te laat. Je mag ons hiervoor een mailtje sturen, dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Ook komt deze week de sportdop weer binnen. Deze heeft een andere kunststof drinktuit. Wellicht dé oplossing voor een beter drinkgemak!

Helma van den Akker

Mooi artikel en keurig verzorgde levering en product 👍🏽