Hoe beoordeel jij Saywhat Bottles?

Symen Veldhuis

Voor de vrijwilligers van ons zomerkamp een selectie van de World Animal Protection 500 ml drinkflessen in diverse kleuren besteld. Leuk en snel contact met de klantenservice (Nadine bedankt!).... Voor de vrijwilligers van ons zomerkamp een selectie van de World Animal Protection 500 ml drinkflessen in diverse kleuren besteld. Leuk en snel contact met de klantenservice (Nadine bedankt!). Flessen zijn snel en goed verpakt ontvangen en tijdens de hele week waren ze overal op het terrein te vinden (inclusief de karabijnhaak, wat het makkelijk maakte om ze aan een tas te hangen).
Flessen zijn kwalitatief goed (en persoonlijk inmiddels fijne sportdop besteld)

Sonja Lüneburg

Mooie kwaliteit flessen, snelle levering en vriendelijke klantenservice.

Pascale

Compact, groot genoeg voor koffie of cappuccino. Het drinkt prettig uit drinktuit, blijft goed op temperatuur.

Anita te Kaat

Prima, alleen de click sportdop die ik pas besteld heb drinkt niet prettig. Als je wilt drinken komt er aan beide kanten een straaltje langs heen.

Vivianne Lemmens

Super , is mijn 2 fles

Filip Cuppens

Voor het eerst gebruikt op doorreis in een oververhit Kreate, maar het water in de Saywhat bleef heel de tijd fris. Belofte waargemaakt.

Ingrid Winnelinckx

Mooie en goede flessen die lang koude dranken bewaren en ook warme dranken

Leonie

Mooie fles ligt lekker in de hand. Doet wat het zegt, houdt water heerlijk koel!

Marlayne Butcher

Fantastisch!
Hele mooie thermofles. Een snelle levering en mooi verpakt. Ben er heel blij mee!

Maria De Zoete

Het water blijft de hele dag koud
Geweldig